خبرگزاری کار ایران

دبیرکارگروه آموزش و تحقیقات جشنواره فاوا عنوان کرد:

ارسال فراخوان جشنواره برای ۲۰۶۴ نفر اعضای هیات علمی دانشگاههای سراسر کشور

کد خبر : ۱۶۵۴۵۶

در بخش پژوهش عناوین مقالات تالیفی بانام شرکت یا موسسه مذکور که چاپ شده یا پذیرفته شده ودر مجلات علمی ترویجی، علمی - پژوهشی IST در داخل کشور یا خارج از کشور باشند؛ مشمول ثبت نام در این کار گروه می‌شوند.

دبیرکارگروه آموزش و تحقیقات گفت: تاکنون فراخوان جشنواره برای ۲۰۶۴نفراز اعضای هیات علمی دانشگاههای سراسر کشور از طریق ایمیل ارسال شده است.
به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر احمد خادم‌زاده اظهار داشت: فعالیت جدی کار گروه آموزش و تحقیقات با ارسال ۱۸۷ فراخوان به روسا و معاونین دانشگاههای سراسر کشور، ارسال پوس‌تر برای ۵۵ دانشگاه و۱۱۳ مرکز رشد و شرکت دانش بنیان انجام شده است.
مدیر آموزش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه این کار گروه بر دومحور آموزش و پژوهش فعالیت می‌کند؛ ادامه داد: در محور آموزش، مشخصات دوره‌های آموزش رسمی ارائه شده در حوزه فاوا توسط شرکت یا موسسه(مقطع تحصیلی، تعداد فارغ التحصیلان، درصد فارغ التحصیلان) و اعضای هیات علمی دانشگاه یا موسسات پژوهشی همکار درآن شرکت با مدارک تحصیلی مرتبط با فاوا از جمله این شاخص هاست.
وی ادامه داد: میزان به کارگیری فاوا در سطوح مختلف، اطلاع رسانی موسسه یا شرکت از جمله درصد به کارگیری اینترنت بین کارکنان، درصدارتباطات الکترونیکی بین کارکنان و مدیران، میزان مکانیزاسیون فرایندهای داخلی بر خط(مثل امکان دریافت مرخصی برای کارکنان یا ثبت نام دانشجویان از طریق وب)، همچنین میزان نهادینه سازی دانش سازمانی در سیستمهای مدیریت دانش نیزاز دیگر شاخص‌های محور آموزشی است.
خادم‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون ۴۷ نفر شامل افراد حقیقی و حقوقی در این کار گروه ثبت نام کرده‌اند؛ ادامه داد: در بخش پژوهش، تحقیقاتی می‌توانند دراین کار گروه قرار بگیرند که با محتوای فاوا همخوان و برای اولین بار در ایران انجام شده باشند.
دبیر کار گروه آموزش و پژوهش اظهار کرد: در بخش پژوهش عناوین مقالات تالیفی بانام شرکت یا موسسه مذکور که چاپ شده یا پذیرفته شده ودر مجلات علمی ترویجی، علمی - پژوهشی IST در داخل کشور یا خارج از کشور باشند؛ مشمول ثبت نام در این کار گروه می‌شوند.
همچنین تالیف یا تصنیف کتاب با بودجه موسسه یا شرکت مذکور، نوآوری هاو اختراعات نیز در بخش نوآوری‌های بر‌تر ازجمله این شاخص هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز