خبرگزاری کار ایران

جشن بزرگ میلاد کوثر(س) در فرهنگسرای قرآن و عترت گلستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۹۰

جشن بزرگ میلاد کوثر(س) و حضرت امام خمینی(ره) به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان در فرهنگسرای قرآن و عترت با حضور امام جمعه گلستان، ابوالفضل مرادی رئیس، آقابابایی عضو شورای اسلامی و مددزاده مسئول روابط عمومی شهرداری برگزار شد.

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان جشن بزرگ میلاد کوثر در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جشن بزرگ میلاد کوثر(س) و حضرت امام خمینی(ره) به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان در فرهنگسرای قرآن و عترت با حضور امام جمعه گلستان، ابوالفضل مرادی رئیس، آقابابایی عضو شورای اسلامی و مددزاده مسئول روابط عمومی شهرداری برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام صفایی امام جمعه بخش گلستان با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: آن حضرت الگوی کامل برای زنان است چون تمامی فضایل یک زن کامل را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، آزادی بدون حدو مرز را از خیانتهای دنیای غرب به زن عنوان کرد و افزود: بعد از انقلاب صنعتی سرمایه داران از زنان برای پیشبرد مقاصد خود سوء استفاده کردند واین شرایط نابرابر هرروز بیشتر می‌شود.

آقابابایی نیز ضمن گرامیداشت و تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، مسئولیت خطیر بانوان را برای ادامه راه آن حضرت یادآور شد و گفت: تهاجم فرهنگی غرب از توطئه‌های دشمنان برای نابودی فرهنگ اسلام است که مطمئناً کسانی که پیرو راه حضرت فاطمه زهرا(س) باشند با عقاید خود در مقابل این توطئه‌ها ایستاده و سربلند خواهند شد.

شایان ذکر است بانوان و مسئولین حاضر در این مراسم با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز