خبرگزاری کار ایران

معاون اداره ورزش ورامین مطرح کرد:

توسعه امور ورزش اولین گام در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۷۴

با توجه به تدوین سند چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت برای ورزش ورامین، قطع به یقین سال جاری سال شکوفایی ورزش خواهد بود.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین طی گفت‌و‌گویی، توسعه در امور ورزش منطقه را اولین گام در راستای اهداف اداره در سال جاری برشمرد.
به گزارش ایلنا، علیرضا فرجی گفت: با توجه به تدوین سند چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت برای ورزش ورامین، قطع به یقین سال جاری سال شکوفایی ورزش خواهد بود.
وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای فصول مختلف در نظر گرفته‌ایم که این مهم به همت هیتهای ورزشی به اجرا در خواهد آمد تا دینمان را به ورزش و جوانان ادا نماییم.
معاون اداره اظهار داشت: تشکیل کارگروه ویژه جهت ورزش صبحگاهی و نیل به سوی توسعه ورزش همگانی در کنار زمینه سازی جهت حضور اقشار مختلف جامعه در فعالیتهای ورزشی از برنامه‌های مهم در سال جاری مدنظر قرار گرفته است.
فرجی ادامه داد: تجهیز اماکن ورزشی برای تسهیل در امور ورزش و ارایه امکانات به علاقه مندان در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه بازرسی از باشگاه‌های دولتی و خصوصی انجام پذیرفته تا شرایط برای حضور خانواده‌ها و فرزندانشان مهیا گردد.
او افزود: برپایی کلاسهای آموزشی در دو بخش داوری و مربیگری جزو مهم‌ترین رویکرد‌ها در نظر گرفته شده است که در صورت موفقیت در این طرح بزرگ و مهم می‌توان آینده روشن ورزش منطقه را رقم زد.
معاون اداره گفت: در این بخش در نظر داریم از قشر جوان در کنار پیشکسوتان ورزش بهره کافی را ببریم، چراکه نسل آینده دارای انگیزه و خاک خورده‌های ورزش دارای تجارب ارزشمند و گرانبهایی می‌باشند که باید با ساماندهی این دو قشر در راستای پیشبرد اهداف گام برداشت.
وی اظهار داشت: تشکیل کانون پیشکسوتان علاوه بر حضور پررنگ این عزیزان در عرصه ورزش می‌تواند کمک حال اداره نیز باشد تا با در اختیار قرار دادن دانش خود به جوانان و حتی سیستم اداری نقش بسزایی در کشف استعداد و قهرمان پروری داشته باشد.
فرجی گفت: سرکشی به روستاهای تابعه و زمینه سازی فعالیتهای ورزشی در این بخش‌ها بعد از شناسایی پتانسیل‌های ورزشی منجر به توسعه ورزش در منطقه خواهد شد که این امر به همت مربیان در روستا‌ها در حال انجام است.
او افزود: در این خصوص اداره در سال جاری اقدام به تشکیل شورای ورزشی روستا‌ها خواهد نمود تا این قبیل تشکل‌ها کمک حال ورزش در مناطقشان باشند.
معاون اداره ادامه داد: شناسایی قهرمانان استانی، کشوری و برون مرزی از مهم‌ترین اقدامات خواهد بود تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود بتوان زمینه را برای تقدیر از آنان مهیا نمود که این امر در نیمه اول سال و به احتمال فراوان در خرداماه به صورت مراسم تجلیل برگزار خواهد شد.
این مسوول گفت: اداره در نظر دارد در طول سال با حضور در منازل قهرمانان بابت زحماتشان در عرصه ورزش تقدیر نماید که این امر را می‌توان کمترین کار در برابر شایستگی‌های این عزیزان قلمداد کرد.
فرجی اشاره داشت: برپایی لیگ در رشته‌هایی که دارای پتایسیل‌های موجود می‌باشند از برنامه مدون سال جاری در نظر گرفته شده است و این امر از سال قبل پایه ریزی گردید تا مسوولان هیات‌ها با برنامه ریزی دقیق و هدفمند بتوانند به گسترش ورزش کمک نموده و استعدادهای ناب ورزشی منطقه را شناسایی نمایند.
وی افزود: برنامه‌های عملیاتی به صورت گسترده در سال جدید تدوین گردیده و در اختیار هیات‌ها قرار خواهد گرفت تا مسوولان هیات‌ها بتوانند با بهره گیری از جداول تنظیم شده راه را برای پیشبرد اهداف خود هموار نمایند.
معاون اداره ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد، طبق مصوبه سال گذشته در نظر است با کمک قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی اقدام به تشکیل انجمن‌هایی نماییم تا بتوان با ثبت رسمی برای سالیان متمادی پویایی را به ورزش منطقه هدیه نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز