خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک تأکید کرد:

مقابله با توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمن بدون حضور مردم میسر نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۹۴

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه مقاومت در برابر تحریم های اقتصادی و مبارزه با جنگ نرم دو دغدغه مهم نظام است، تأکید کرد: مقابله با توطئه های اقتصادی و فرهنگی دشمن بدون حضور مردم میسر نمی شود.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه مقاومت در برابر تحریم های اقتصادی و مبارزه با جنگ نرم دو دغدغه مهم نظام است، تأکید کرد: مقابله با توطئه های اقتصادی و فرهنگی دشمن بدون حضور مردم میسر نمی شود.

به گزارش ایلنا، علی صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مأموریت های دولت در راستای تحقق شعار امسال اشاره کرد و افزود: نامگذاری هر سال بر اساس نیاز کشور و با تدبیر مقام عظمای ولایت صورت می گیرد که بایستی فرمایش ایشان نصب العین مسئولان قرار گیرد تا با مشارکت مردم شاهد رشد و تعالی کشور باشیم.
وی گفت: از سال ۸۸ تا کنون شاهد شعارهای اقتصادی در نامگذاری سال‌ها هستیم و این به آن جهت است که موضوع اقتصادی از مهمترین دغدغه های نظام محسوب می شود. امسال نیز سال " فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی " نام گرفت و نشان دهنده اولویت های ملت ایران در سال جدید است.

اصلی ترین نقطه قوت نظام باور دینی و فرهنگ غنی آن است

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: همچنان که می دانید اصلی ترین نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران باور دینی و فرهنگ غنی این مرز و بوم است که علاوه بر بحثاقتصادی، همواره مورد هدف دشمن بوده است.

وی اظهار داشت: تحریم های اقتصادی سال های اخیر و راه اندازی جنگ نرم مهمترین هجمه هایی است که از سوی دشمن بر علیه ما رقم خورده است و ملت سرافراز ایران نیز با تمام قوا همواره در این راستا مقاومت کرده، به همین دلیل مسئله اقتصاد و فرهنگ را نمی توان با مدیریت عادی اداره کرد و بنا به گفته رهبری این دو موضوع مهم نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی هستند.

خلق حماسه اقتصادی همچنان پیش روی ماست

صادقی با اشاره به اهمیت داشتن عزم ملی و مدیریت جهادی در امور کشور افزود: بدون حضور مردم این شعارها محقق نمی شود، گروه ها و اقشار مختلف به خصوص نخبگان، فرهیختگان و جوانان بایستی به کمک خدمتگزاران خود در دولت بیایند. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند سال گذشته در بعد اقتصادی آنطور که بایسته و توقع بود اتفاقی نیافتاد و خلق این حماسه همچنان پیش روی ماست و مقوله اقتصاد مقاومتی باید ادامه داشته باشد.

وی در خصوص رویکرد دولت یازدهم در خصوص اقتصاد یادآور شد: سال گذشته با تلاشهای صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید شاهد کاهش تورم بودیم و در سال جدید نیز عزم دولت بر روی این مسئله خواهد بود ضمن اینکه تمام تلاش دولت بر این است که مردم زندگی همراه با نگرانی کمتر داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: در سال جدید یک حرکت اقتصادی بزرگ در زمینه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را پیش رو خواهیم داشت که به طور حتم با یاری مردم عزیز به بهترین نحو اجرا خواهد شد.

تعالی فرهنگ نیازمند برنامه ریزی صحیح و فارغ از کلی گویی است

فرماندار شهرستان قرچک در خصوص بعد فرهنگی شعار سال ۹۳ بیان کرد: رشد و تعالی فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی از دیرباز مورد توجه دولتمردان بوده چراکه فرهنگ این مزر و بوم در دنیا شناخته شده و دارای درجه خاصی است از این رو برای تحقق شعار امسال بخصوص در بعد فرهنگی، نیازمند برنامه ریزی صحیح و فارغ از کلی گویی ها هستیم.

وی افزود: امید است امسال نیز همچون سالهای گذشته بر توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده شود و نام کشور در عرصه های مختلف بر قله های جهان بدرخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز