خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک خبر داد:

مهیا بودن شرایط اسکان مسافران نوروزی در شهرستان قرچک

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۵۸۱

فرماندار شهرستان قرچک از مهیا شدن شرایط اسکان مسافران نوروزی و گردشگران در این منطقه خبر داد.

ایلنا: فرماندار قرچک با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان و مسافران در ایام نوروز و آماده باش تمام دستگاههای اجرایی بیان داشت: برای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شرایط برای اسکان مسافران در مدرسه نمونه دخترانه ارشاد واقع در کمربندی شمالی شهر مهیا شده است.

به گزارش " ایلنا "، " علی صادقی " افزود: همچنین در ورودی شهر ایستگاه راهنمایی مسافران نوروزی توسط اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی مستقر شده تا علاوه بر ارائه اطلاع رسانی در خصوص راههای شهرستان به مسافران، نسبت به توزیع بروشورهای اطلاع رسانی مراکز دیدنی شهر و نیز ارائه نقشه به افراد اقدام گردد.

این مسئول بیان داشت: کلیه مسئولان و متولیان امر موظفند در این راستا با حسن توجه، به مأموریت و مسئولیت خویش متعهد باشند و طبق مصوبات نشست ستاد تسهیلات نوروزی عمل کنند.

وی با تأکید بر آمادگی کامل تمام دستگاهها به خصوص مجموعه فرمانداری، بخشداری، اورژانس، هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، ناجا، شهرداری، مراکز بهداشتی و درمانی در ایام نوروز اظهار امیدواری کرد تا مسافران بتوانند با کمال آرامش به گذراندن تعطیلات خود در این شهرستان اقدام کنند و با سلامت از راههای منطقه برای ورود به تهران و سایر شهرستانهای اطراف پایتخت عبور نمایند.

صادقی همچنین از مسئولان ادارات شهرستان خواست نسبت به برقراری کشیک اداره مربوطه اهتمام جدی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز