خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک:

امیدوارم رسانه ها یاری‌گر ما باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۹۲

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر اهمیت نقش رسانه در جامعه گفت: رسانه ها میتوانند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کنند و امیدواریم این امر با همکاری خبرنگاران در شهرستان قرچک به منصه ظهور گذاشته شود.

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر اهمیت نقش رسانه در جامعه گفت: رسانه‌ها می‌توانند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کنند و امیدواریم این امر با همکاری خبرنگاران در شهرستان قرچک به منصه ظهور گذاشته شود.

به گزارش ایلنا، علی صادقی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه‌ جنوب شرق استان تهران با اشاره به اینکه امروز کشورهای مختلف جهان از مطبوعات به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می‌کنند، گفت: امروز جهانیان رسانه‌ها را عمل مهمی برای ارتباط با مردم می‌دانند و با بهره‌گیری از ظرفیت و توان رسانه‌ها برای همسو سازی افکار عمومی با اهداف خود تلاش می‌کنند.

فرماندار شهرستان قرچک در ادامه به نقش موثر و تاثیرگذار رسانه‌ها بر افکار عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند با قلم خود فضای آرام و فضای ناآرامی را در هر جامعه ایجاد کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با دقت نظر خود مباحثمهم و حیاتی را به شکلی شایسته برای مردم تبیین کنند و آرامش را برای جامعه به ارمغان بیاورند.

صادقی جنگ امروز را جنگ رسانه‌ها دانست و گفت: امروز جنگ در جهان جنگ فیزیکی نیست بلکه جنگ امروز جنگ رسانه‌ها است و اصحاب رسانه امروز می‌توانند با به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب و تاثیرات آن در جامعه در جنگ رسانه‌ای دشمن پیروز ظاهر شوند.

فرماندار شهرستان قرچک هدفمندی یارانه‌ها را عرصه مهم دیگری برشمرد که رسانه‌ها می‌توانند با حضور آگاهانه در این عرصه به مسئولان یاری دهند، عنوان کرد: در حال حاضر ایران در زمینه مصرف انرژی سومین کشور جهان است، بحثهدفمندی یارانه‌ها نیز از جمله موارد مهمی است که رسانه‌ها می‌توانند با درایت و آگاهانه اثرات آن را برای مردم تشریح کرده و در اجرای موفق آن مسئولان را یاری دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رسانه‌ها امروز باید با آگاهی بخشی به مردم در عرصه‌های مختلف دولت را در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود یاری دهند.

صادقی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها با نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف به بیگانگان اجازه تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه را نمی‌دهند، عنوان کرد: اگر رسانه‌ها در میدان حضور نیابند بیگانگان میدان را برای خود باز می‌بینند و از نقش تاثیرگذاری بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار شهرستان قرچک تعامل و همکاری با اصحاب رسانه را وظیفه خود دانست و تصریح کرد: امید است با همدلی با اصحاب رسانه خدمت‌رسانی شایسته‌ای به مردم غیور و همیشه در صحنه داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز