خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قرچک عنوان کرد:

نقش جامعه کارگری در پیروزی انقلاب فراموش نشدنی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۳

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدا و رهبری داهیانه امام خمینی(ره) بود با حضور خودجوش تمام اقشار به خصوص کارگران عزیز صورت گرفت که نقش آنها در این پیروزی فراموش نشدنی است.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدا و رهبری داهیانه امام خمینی(ره) بود با حضور خودجوش تمام اقشار به خصوص کارگران عزیز صورت گرفت که نقش آن‌ها در این پیروزی فراموش نشدنی است.
به گزارش ایلنا، رضا ریاحی پیش از در مراسم بزرگداشت دهه فجر که از سوی جامعه کارگری شهرستان قرچک و با حضور مسئولان در سالن ملائک برگزار شده بود با تبریک این دهه و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: جامعه کارگری ایران اسلامی همدوش سایر اقشار و در سایه رهبری بنیانگذار و معمار انقلاب اسلامی در به ثمر رسیدن انقلاب نقش بسزایی را بر عهده داشت و این موضوع برای جامعه فعلی کارگری دارای اهمیت و افتخار زیادی است.
وی با اشاره به اینکه کارگران طی سالهای ظلم و ستم طاغوت در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادگی کرده و همواره در صحنه‌های مختلف نیز ثابت کرده‌اند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند، عنوان کرد: کارگران امروز نیز باید در دفاع از ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام‌های بلندی بردارند و پیرو خط امام و رهبری و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حرکت کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه همگی ما آسایش و امنیت خود را مرهون خون شهدا هستیم، افزود: آرمان شهدا و امام شهدا حفظ انقلاب اسلامی و اقتدار روزافزون آن بود پس همه بایستی بر این آرمان الهی ایستادگی کنیم و ‌‌نهایت تلاش خود را در راستای آن بکار گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز