خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید فرماندار از کارخانه قند ورامین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۵۹

فرماندار شهرستان ورامین: ‌ارتباط بین کار و کارفرما و همچنین صنعت کاران و مسئولین باید به گونه‌ای باشد که حس اعتماد و ایجاد انگیزه بیشتر در صنعت تولید را افزایش دهد.

صبح امروز فرماندار شهرستان ورامین از کارخانه قند ورامین بازدید نمود.
به گزارش ایلنا، محسن خوانساری فرماندار به همراه معاون برنامه ریزی، بخشداری مرکزی ورامین، ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت، روئسای ادارات عضو کارگروه امور اقتصادی – تولیدی و توسعه صادرات غیر نفتی شهرستان و سایر اعضاء مرتبط با حوزه تولید جلسه‌ای در محل کارخانه قند تشکیل و سپس از روند خط تولید در این کارخانه بازدیدی به‌عمل آمد.
در ابتدای این جلسه خوانساری ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین کارخانه‌ای در سطح شهرستان افزود: ارتباط بین کار و کارفرما و همچنین صنعت کاران و مسئولین باید به گونه‌ای باشد که حس اعتماد و ایجاد انگیزه بیشتر در صنعت تولید را افزایش دهد.
وی بیان داشت: باید به گونه‌ای مشکلات را بررسی نمائیم که نگاه‌مان در سطح ملی باشد زیرا ما نیز سهمی درتولید و اقتصاد کشور ایفا می‌نمائیم.
در حال حاضر این کارخانه با اشتغال ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰۰ نفر غیر مستقیم و همچنین ظرفیت تولید روزانه ۸۰۰ تن یکی از کارخانه‌های توانمند استان محسوب می‌شود.
در پایان ضمن بازدید از خط تولید، مشکلات مطروحه از سوی مسئولین مورد بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است، این واحد با تولید محصولاتی شامل قند کله، حبه و شکر تصفیه شده و با هدف صادر‌ات به کشورهای مختلف به عنوان یکی از واحدهای مهم در این حوزه محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز