خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قرچک تاکید کرد:

پرسنل فرمانداری بهترین‌ها در بین کارمندان ادارات باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۸۵

فرمانداری در جایگاه فرابخشی و نظارتی است، از این رو کارکنانش نیز باید ویژگی‌های یک جایگاه نظارتی را داشته باشند تا بتوانند اثر بخشی لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان قرچک در جلسه شورای پرسنلی کارکنان و معاونین فرمانداری گفت: پرسنل فرمانداری بهترین کارمندان از لحاظ کار و انضباط در شهرستان باشند.
به گزارش ایلنا، رضا ریاحی در این جلسه با تسلیت ایام اربعین سرور سالار شهیدان دشت کربلا حضرت امام حسین(ع) از تلاش‌ها و زحمات همکاران تقدیر و تشکر کرده و برخی موارد اداری را از باب تذکر یادآوری نمود.
وی آشنائی با فرهنگ سازمانی، رعایت قوانین و مقررات اداری و هماهنگی و تعامل بین واحد‌ها از تاکیدات فرماندار قرچک به همکاران خود بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در ادامه گفت: فرمانداری در جایگاه فرابخشی و نظارتی است، از این رو کارکنانش نیز باید ویژگی‌های یک جایگاه نظارتی را داشته باشند تا بتوانند اثر بخشی لازم را داشته باشند.
ریاحی افزود: اخلاق مداری، صداقت، سلامت، رازداری، امانت داری، پوشش مناسب و تکریم ارباب رجوع باید مبنای رفتار کارکنان باشد.
فرماندار قرچک لزوم اطلاع کارمندان از رویداد‌ها شهرستان را بسیار ضروری خواند و نقش هر کدام از کارمندان این مجموعه را بسیار کلیدی ارزیابی کرد و افزود: کلیه قسمت‌ها اقدامات انجام شده در مناسبت‌های مختلف را مستند سازی کرده و به استان ارسال نمایند.
وی در پایان تاکید نمود: تمامی روسای ادارات شهرستان منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید را تهیه در معرض دید مردم قرار داده و کارمندان نیز از این منشور تبعیت کنند.
در پایان این جلسه نیز تعدادی از کارکنان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز