خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قرچک:

حمایت از دانش آموزان هنرمند یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۸۸

دانش آموزان هنرمند با بهره گیری از استعداد خدادادی خویش دست به خلق آثاری ماندگار می‌زنند که روح انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: حمایت از دانش آموزان هنرمند و توانمند یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش باشد.
به گزارش ایلنا، رضا ریاحی فرماندار به همراه هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش این شهرستان از نمایشگاه عکس و نقاشی دانش آموزان هنرستان فاطمیه قرچک بازدید نمودند.
این نمایشگاه در دو بخش گرافیک و عکس دایر است که در بخش گرافیک با موضوع تصویر سازی، نقاشی با ابرنگ، خط در گرافیک، صفحه آرائی، چاپ دستی آرم و نشانه و در بخش عکاسیبا موضوع اجتماعی، پرتره، تبلیغاتی و مذهبی در پایه‌های دوم و سوم هنرستان فاطمیه شهرستان قرچک بر پاست.
فرماندار شهرستان قرچک طی بازدید از این نمایشگاه از تلاش‌های دانش آموزان و همچنین معلمین این هنرستان تشکر نمود.
رضا ریاحی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران به جایگاه ارزنده هنر در رشد و تعالی فرهنگی جامعه اشاره نمود وگفت: دانش آموزان هنرمند با بهره گیری از استعداد خدادادی خویش دست به خلق آثاری ماندگار می‌زنند که روح انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «هنر باید متعالی باشد» افزود: بدون تردید هنری که بلند پایه و اصیل باشد بر روح و جان انسان تاثیر می‌گذارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در بخش دیگری از سخنانش به انتخاب سوژه‌های مناسب دراین نمایشگاه اشاره کرد، افزود: توجه به موضوعات مختلف در کنار بهره گیری از سبکهای مدرن زمینه ساز خلق آثار ارزشمندی در این نمایشگاه شده است که جای قدردانی دارد.
ریاحی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در رونق بخشیدن به فضای فرهنگی هنری شهرستان موثر ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد: حمایت از دانش آموزان هنرمند و توانمند یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش باشد و دستگاههای فرهنگساز در شهرستان باید در این رابطه توجه لازم را داشته باشند.
رضا ریاحی ضمن تقدیر از برگزاری این نمایشگاه بر لزوم توسعه نمایشگاه‌ها و فعالیتهای هنری در بین دانش آموزان تاکید نمودند.
گفتنی است، این نمایشگاه از تاریخ ۲۴/۹ / ۹۲ لغایت ۲۸/۹ / ۹۲ به مدت ۵ روز در هنرستان فاطمیه برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز