خبرگزاری کار ایران

آیت ا…محمودی درگذشت مادر شهیدان قبادی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۲

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در پی درگذشت مادران شهید قبادی این ضایعه دردناک را به خانواده شهدا و مردم شهید پرور شهرستان ورامین تسلیت گفت.

آیت الله سید مرتضی محمودی با اشاره به درگذشت مادر شهیدان قبادی اظهار داشت: پدر و مادر شهیدان قبادی نمی‌ن با تقدیم سه فرزند خود به نظام و انقلاب، نشان دادند که پیرو حقیقی مکتب امام حسین(ع) هستند.

به گزارش ایلنا، امام جمعه ورامین افزود: شهیدان محمد، ناصر و بهروز قبادی نمی‌ن با تقدیم بهترین سرمایه خود یعنی جانشان، درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کردند و نگذاشتند تا انقلاب اسلامی از مسیر حقیقی خود منحرف شود.

وی ادامه داد: حقیقتا پدران و مادران شهدا سرمایه‌های عظیم این کشور هستند و اگر امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، به برکت تربیت فرزندانی نظیر قبادی نمی‌ن‌ها است.

محمودی اضافه کرد: شهدا در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که هیچگاه آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی را‌‌ رها نکرده و حاضرند در این راه از بهترین سرمایه خود بگذرند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین عنوان داشت: مرحوم حاج جبرئیل قبادی نمی‌ن از انسان‌های نیک و بزرگ منطقه ورامین بود که همواره به ارزش‌های اسلامی و اخلاقی پایبندی کامل داشت.

وی بیان داشت: مادر شهیدان قبادی نمین نیز زنی عفیف و مومنه بود که توانست سه فرزند برومند خود را در راه امام حسین و احیای ارزشهای عاشورا تقدیم کند.

این مسئول یادآور شد: حضور مردم ورامین در تشییع پیکر حاج جبرییل قبادی نشان داد که مردم منطقه هیچگاه شهدای دیار ۱۵خرداد را فراموش نکرده و همواره به یاد پدران و مادران شهدا هستند.

این پدر شهید تأکید کرد: تا پدران و مادران شهدا در میان ما هستند باید مورد توجه قرار گیرند و از این انسان‌های فرهیخته و بزرگ جهت آشنایی نسل جوان با ماهیت انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی افزود: برای ثمر بخشیدن انقلاب اسلامی، خون‌های بیش از دویست هزار شهید بر زمین ریخته شده است که این امر وظیفه همه مردم و مسئولین را سنگین می‌کند.

امام جمعه ورامین ادامه داد: اگر کسی در این زمینه کوتاهی کند قطعا باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشد و شهدا نیز همه ما را بازخواست خواهند کرد.

محمودی با دعوت از همه مردم ورامین برای حضور در مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان قبادی اظهار داشت: مردم ورامین فردا بعد از ظهر بار دیگر نشان خواهند داد که در دفاع از ارزشهای اسلامی و آرمانهای شهدا در خط مقدم قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز