خبرگزاری کار ایران

شهردار ورامین خبر داد:

اولین پله برقی شهر ورامین راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۲

اولین پله برقی شهر ورامین به زودی مقابل بیمارستان ۱۵ خرداد نصب و راه اندازی خواهد شد.

شهردار ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده عموم مردم از پلهای عابرپیاده یکی از ارکان اصلی دستیابی به حمل و نقل پایدار به شمار می‌رود، از این رو، با توجه به آسیب پذیر بودن عابران پیاده، به خصوص افراد سالمند و کودکان، در عبور از عرض خیابان مسئله ایمنی تردد عابران از عرض خیابان از پایه‌های اصلی حمل و نقل مطلوب شهری به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، علی حیدریان افزود: طی سال‌های گذشته با توجه به تردد اتومبیل‌های فراوان و با سرعت زیاد در مقابل بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین، پل عابر پیاده برای شهروندان نصب شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر افرادی که می‌خواستند از این پل استفاده کنند و به بیمارستان بروند، افراد سالمند و بیمار بودند، با رایزنی صورت گرفته و تأمین اعتبار، شورای اسلامی شهر ورامین مصوب کرد که پل عابر پیاده روبروی بیمارستان ۱۵ خرداد برای اولین بار در شهرستان ورامین مجهز به پله برقی شود.

حیدریان اضافه کرد: شهرداری ورامین به دنبال حل معضلات معابر شهری است و نصب این پله برقی می‌تواند اولین قدم در این راه طولانی باشد.

این مسئول اظهار داشت: اگر میزان رضایتمندی مردم از نصب پله‌های برقی رضایت بخش باشد و استفاده بهینه و طولانی مدت از آن شود، می‌توان با تأمین اعتبار و رایزنی برای دیگر پل‌های عابر پیاده نیز چنین امکاناتی را در نظر گرفت.

شهردار ورامین گفت: هم اکنون برخی کوچه‌ها و معابر شهری از آسفالت مناسبی برخوردار نیست که باید با همت جمعی و تأمین اعتبار لازم جهت بهسازی آن تلاش کنیم.

حیدریان افزود: شهرستان ورامین در زمینه جذب سرمایه گذار ضعیف بوده است و یکی از برنامه‌های جدی جذب سرمایه گذار برای انجام پروژه‌های شهری در این شهرستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز