خبرگزاری کار ایران

با حضور کریمی معاون عمرانی استانداری تهران؛

روند اجرای پروژه‌ها و مسائل زیربنائی شهر رباط کریم بررسی شد

کد خبر : ۱۲۰۸۷۱

جلسه‌ای با حضور کریمی معاون عمرانی استانداری تهران، رضائی شهردار، سلیمانپور فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم در سالن جلسات شهرداری رباط کریم برگزار شد.

ایلنا: جلسه‌ای با حضور کریمی معاون عمرانی استانداری تهران، رضائی شهردار، سلیمانپور فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم در سالن جلسات شهرداری رباط کریم برگزار شد.

به گزارش ایلناازرباط کریم، کریمی طی بازدیدی می‌دانی از مناطق مختلف شهر رباط کریم از جمله منطقه فرهنگیان از پتانسیل‌ها و شرایط موجود در این شهر ابراز رضایت کرد.

وی در خصوص همکاری حوزه معاونت فنی و عمرانی استانداری تهران در امور زیربنائی و اختصاص بودجه نیزقول مساعدت و همکاری داد.

در این جلسه منوچهر رضائی ضمن تشکر و قدردانی از حضور معاون عمرانی استانداری تهران و هیئت همراه در این شهر، نسبت به ارائه گزارش از روند کلی پروژه‌های در دست اقدام و درحال اجرای شهرداری پرداخت و برخی مسائل شهرسازی را مورد تشریح و خواستار مساعدت هرچه بیشتر نسبت به آینده این شهر شد.

همچنین در ادامه جلسه اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم نیز دغدغه‌ها و خواسته‌های مردمی را بیان و ابراز امیدواری کردند مجموعه مدیریتی کارآمد و توانمند استانداری تهران در تمامی زمینه‌ها حامی و یاری کننده شوراهای اسلامی بوده و خواستار نگاه ویژه به این شهر شدند.

سلیمانپور فرماندار شهرستان نیز در حوزه شهرستانی موارد و مشکلات را خصوصاً در حوزه‌های راه و محورهای مواصلاتی مطرح و خواستار پیگیری جدی در این زمینه شد.

لازم به توضیح است در این جلسه حجت الاسلام محمدی‌نژاد امام جمعه شهرستان، باقری نماینده معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی استان تهران، رحمتی مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران و بهادر معاون معماری و شهرسازی شهرداری رباط کریم نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز