خبرگزاری کار ایران

بهارستان شاهد دومین همایش تخصصی بسیج مداحان بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۷۸

به همت کانون بسیج مداحان و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهارستان؛ دومین همایش تخصصی بسیج مداحان شهرستان بهارستان در صحن و سرای امامزاده حسن(ع) روز شنبه یازدهم آبانماه ۹۲ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

ایلنا: به همت کانون بسیج مداحان و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهارستان؛ دومین همایش تخصصی بسیج مداحان شهرستان بهارستان در صحن و سرای امامزاده حسن(ع) روز شنبه یازدهم آبانماه ۹۲ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

به گزارش ایلنا دومین همایش تخصصی بسیج مداحان شهرستان بهارستان با هدف اعتلای فرهنگ حسینی، بررسی چالشها و آفت های مداحی با حضور مداحان هیئات مذهبی این شهرستان در صحن و سرای امامزاده حسن(ع) شهر نسیم شهر برگزار شد.

در ابتدای مراسم موسوی مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان بهارستان گزارش عملکردی از روند اجرای برنامه ها، همایشها و جلسات متعدد کانون ارائه کردند.

در این همایش فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) بهارستان در خصوص آفت های مداحی و راههای برون رفت از آن مطالبی را عنوان کرد.

سرهنگ نیازی در ادامه بیانات خود به مقام والا و ارزشمند مادحین اهل بیت عصمت و طهارت بویژه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اشاره نمود.

در ادامه همایش حجت الاسلام والمسلمین سید حسین موسوی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در خصوص علل ورود آفتها من جمله خرافات به آئین عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت پرداخت سپسدرادامه بیانات خود به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اخلاق و اخلاص عملی مادحین اشاره کرد.

مرتضی طاهری بعنوان میهمان ویژه این همایش نیز پیرامون سبک، اصول و فن بیان مداحان سخنانی را ایراد کرد.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه مداحان به مبحثآموزش و طی دوره های تخصصی آن شد.

طاهری لزوم نگاه ویژه دستگاههای متولی را به امر آموزش مداحان سازنده خوانده و بعنوان راهکاری جهت هدایت مداحان جوان و نوپا بیان نمود.

در ادامه همایش مادحین نامی حاضر در همایش به اجرای مداحی و روضه خوانی پرداختند در پایان نیز بسته های فرهنگی بین حاضرین در همایش توزیع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز