خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان بهارستان انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۸۱

همزمان با سراسر کشور در شهرستان بهارستان نیز انتخابات شورای هیئات مذهبی برگزار و اعضای شورای هیات مذهبی شهرستان بهارستان مشخص شدند.

ایلنا: همزمان با سراسر کشور در شهرستان بهارستان نیز انتخابات شورای هیئات مذهبی برگزار و اعضای شورای هیات مذهبی شهرستان بهارستان مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، حضور هیئات مذهبی در این انتخابات همانند انتخابات دیگر پرشور بود و مسئولین هیئات سوابق و کارنامه فرهنگی کاندیداهای ثبت نام کننده را به جهت اینکه بطور خلاصه در ذیل اسامی آنان درج شده بود مطالعه و کاندیدای مد نظر خود را انتخاب می‌کردند که کمک زیادی در شناسایی افراد نموده بود.

شمارش آرا نیز با حضور نماینده تمامی کاندیدا‌ها صورت گرفت و هیچ کس از نمایندگان کاندیدا‌ها نیز به نتیجه آرا اعتراضی نداشتند.

نکته قابل توجه در این انتخابات کناره گیری دونفر از کاندیداهای مطرح شورا هیئات مذهبی که در دوره گذشته حضور داشتند بود. نکته دیگر با توجه به اینکه ساعات اتمام رای گیری ۴ بعد ازظهر اعلام شده بود اما تا ۲ بعد از ظهر بیشتر رای گیری ادامه نداشت وبرخی از مسئولین هیئات نتوانستند رای بدهند.

لازم به ذکر است که در بین کاندیدا‌ها سه نفر از شورای شهرگلستان ونه نفر نیز جزو اعضای سابق شورای هیئات مذهبی بودند که هفت نفرآنان توانستند درجمع یازده نفر حضور پیداکنند. مالک عزتی سرپرست وخبرنگارروزنامه عصر اقتصاد وروزان در شهرستان رباط کریم وبهارستان نیز توانست با قرارگرفتن دررتبه پنجم در شورای هیئات مذهبی حضور یابد.

اسامی اعضا اصلی منتخب شورای هیئات مذهبی شهرستان بهارستان به شرح ذیل است.

۱ - محمود حسینی شعار ۲ - ابولفضل مرادی۳ - قاسم علیزاده۴ - حسین قاسم زاده۵ - مالک عزتی ۶ - احمد فرج‌پور ۷ - معصومه محمدی فرد۸ - محسن بیگدلی۹ - علی ولایتی۱۰ - سید حسن صلحی دوست۱۱ - سجاد آقا‌پور

اسامی اعضای علی البدل نیز بترتیب ذیل است:

۱۲ - محمود شفائی۱۳ - اکبر رزاقی۱۴ - علی صحت۱۵ - حسن رستمی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز