خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی قرچک اظهار داشت:

دفاع مقدس نماد وحدت و اراده ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۸

بخشدار مرکزی قرچک اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت دلیر مردانی است که نام این مرز و بوم را برای همیشه بر تارک تاریخ حک نمودند تا سایر ملت‌های آزادیخواه جهان با تأسی از حرکات انقلابی و اسلامی ملت ایران، در مقابل ظلم و جور ایستادگی کنند.

بهنام جهانی در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران از جنگ تحمیلی درس‌ها و عبرت‌های فراوانی گرفت و همین مسئله باعثشد تا امروز به یکی از قدرتهای منطقه و جهان تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، وی گفت: نام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، همواره بر تن دشمنان لرزه افکنده و باعثشده آن‌ها همیشه در اذهان خود نقشه‌های شوم داشته باشند اما تابحال نه تنها کاری از پیش نبرده و به اهداف خود نرسیده‌اند، بلکه در مقابل ایران و ایرانیان بیش از پیش احساس شکست و سرخوردگی دارند.

این مسئول ادامه داد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هر سال وقایع جنگ تحمیلی را بازخوانی می‌کند تا مردم قهرمان ایران از این وقایع درس گرفته و از تجربیات هشت ساله برای امروز و آینده کشور استفاده کنند.

وی بیان کرد: در واقع دفاع جانانه مردم ایران در مقابل دشمنان بود که بر قدرت پوشالی ظالمان جهان خط بطلان کشید و ثابت کرد زورگویی همواره با شکست همراه بوده و فقط ایمان، اعتقاد و توکل به خداست که ملت‌ها را پیروز می‌گرداند.

جهانی افزود: دفاع مقدس خاطره شیرینی است که هر ساله در اذهان مردم ایران زنده می‌شود و بالعکس برای دشمنان یادآور تلخی بزرگی است که نقشه‌های ظالمانه آن‌ها را تهدید می‌کند.

وی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: ایثار و شهادت یک فرهنگ متعالی است و امروز جزو اصلیترین مسائل اعتقادی و فرهنگی ما به حساب می‌آید ودر ردیف مهم‌ترین وظایف است. به همین منظور بایستی معرفی و تعمیق شخصیت، منزلت، عقاید و آرمان‌های شهدا در سطح جامعه فراگیر شود.

بخشدار مرکزی قرچک با تأکید بر اینکه خون شهدا سرمایه بزرگی است که خداوند به ملت ایران عطا نموده و بایستی همه برای پاسداشت آن تلاش کنیم و قدر این نعمت بزرگ را بدانیم، افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان نیز بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که برای بهره گیری از نظرات ارزشمند آن‌ها در پیشبرد امور، دیدار با این خانواده‌ها و تقدیر از آنان را مدنظر داریم.

جهانی عنوان کرد: امید است خداوند به عزت، شرف، آزادگی و روحیه جهادگونه ملت ایران اسلامی برکت بخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز