خبرگزاری کار ایران

«هست یا نیست؟» در فرهنگسرای فردوس نقد می‌شود

کد خبر : ۱۷۴۰۰۶

فرهنگسرای فردوس در نود و پنجمین نشست بلورقلم فرهنگسرای فردوس رمان «هست یا نیست؟» نوشته «سارا سالار» را نقد و بررسی می‌کند.

نود و پنجمین نشست بلور قلم سه شنبه ۲۰ خرداد با حضور «سارا سالار» نویسنده اثر، مهناز رونقی، فرحناز علیزاده منتقدان برنامه و همچنین «مهدی ربیع» و «سینا دادخواه» منتقدان مهمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ دومین رمان سارا سالار، بازخوانی بخش‌هایی از زندگی یک زن ۳۹ ساله است که در آستانه ورود به ۴۰ سالگی است. راوی این داستان گاهی اول شخص و گاهی سوم شخص مفرد است.

نویسنده این کتاب معتقد است زمانی زن ۳۰ ساله را یک زن پخته می‌دانستند. اما زندگی در دوران مدرن باعثشده این طرز تفکر تغییر کرده و سن مورد نظر به ۴۰ سالگی برسد. راوی داستان «هست یا نیست؟» در آستانه ۴۰ سالگی قرار دارد و فاصله‌ى خود را با سال‌های رفته احساس مى‌کند و در شرایط جدیدى قرار مى‌گیرد. زنی که در اوج پختگی پا به میان‌سالی هم گذاشته و این میان‌سالی شاید فراموش شدن را همراه خودش بیاورد.

این رمان، ۴ بخش دارد که به ترتیب عبارت‌اند از: «دنیای جای امنی است»، «دنیا جای امنی نیست»، «دنیا جای امنی…» و «… هست یا نیست؟»

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ یاد شده ساعت ۱۷ به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز