خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس مجلس؛

اختتامیه جایزه پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۷۰۸۶۷

در جایزه پیامبر اعظم(ص) که کار خود را روز گذشته(۳ خرداد) آغاز کرد؛ بیش از۸۰۰ اثر در بخش‌های سینما و ادبیات با موضوع ویژگی شخصیتی پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) داوری خواهند شد.

اختتامیه جایزه پیامبر اعظم(ص) دوشنبه ۵ خرداد ساعت ۱۷ با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جایزه پیامبر اعظم(ص) با معرفی برگزیدگان در سه رشته فیلم کوتاه، فیلمنامه و تالیف و ترجمه کتاب به زبان انگلیسى، بعداز ظهر دوشنبه ۵ خرداد در تالار وحدت به کار خود پایان می‌دهد.

مراسم اختتامیه جایزه پیامبر اعظم(ص) همچنین با حضور علی لاریجانی، حجت الاسلام محمدحسن اخترى، دبیرکل مجمع جهانى اهل بیت(ع) و جمعی از هنرمندان سینما، تلویزیون و تئاتر همچون علی نصیریان، داریوش ارجمند، هادی مرزبان، همایون اسعدیان و… مهمانان خارجی همراه خواهد بود.

این جایزه به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و با همکارى وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سایت هنری اسلامی، ابنا(خبرگزارى اهل بیت) و موسسه توسعه هنرهای معاصر از دیروز کار خود را آغاز کرده است.

بیش از۸۰۰ اثر از ایران و دیگر کشورها به این جشنواره راه یافته که این آثار در بخش‌های سینما و ادبیات به بیان ویژگی شخصیتی پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) پرداخته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز