خبرگزاری کار ایران

بدون حضور وزیر ارشاد و معاونین‌اش:

بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در وزرات ارشاد برگزار شد

کد خبر : ۱۷۰۴۸۷

صبح امروز(سوم خرداد) مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد درحالیکه وزیر ارشاد و هیچکدام از معاونینش در این مراسم حضور نداشتند.

صبح امروز(سوم خرداد) مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در محل سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم ابتدا سیدصالح موسوی از رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر منجر شد، سخنانی ایراد کرد و برخی از خاطراتش از شهیدان و رزمندگان این عملیات را نقل نمود.

وی در سخنانش با اشاره به اینکه این حماسه با دست خالی مردم و رزمندگان دفاع مقدس و البته با یاری خداوند به تحقق پیوسته است خواستار آن شد که فرهنگ ایثار و مقاومت در میان جوانان رواج یابد.

در این مراسم همچنین یک گروه سرود دانش آموزی به اجرای آهنگ‌ها و ترانه‌هایی با موضوع آزادسازی خرمشهر پرداخت.

در بخش دیگری از این مراسم سردارد نقدی سخنرانی کرد و از فرهنگیان خواست راه شهدا را ادامه دهند. همچنین دوتن از شاعران شعرهایی در باره‌ی شهدا و آزادسازی خرمشهر خواندند.

سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم کاملاً پر شده بود اما وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین معاونان او در این برنامه حضور نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز