خبرگزاری کار ایران

ترانه احسان خواجه امیری درباره تیم ملی فوتبال رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۷۳

باحضور علی جنتی و محمود گودرزی از آثارفرهنگی هنری ایران ویژه جام جهانی در سالن اجلاس سران رونمایی شد.

عصر دیروز(۲۱ اردیبهشت) باحضور علی جنتی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و محمود گودرزی(وزیر ورزش جوانان) از آثار فرهنگی هنری ایران ویژه جام جهانی درسالن اجلاس سران رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که به مناسبت دومین همایش همبستگی ملی درحمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزارشده بود، علی جنتی از حضور فعال فدراسیون فوتبال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر کرد.

در ابتدای این مراسم گروه " دستان گویا " به اجرای سرود ورزشی پرداختند و در ادامه کلیپ‌های سرزمین ما، همراه اول، سرزمین شیرها و فرش جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باهدف حمایت از تیم ملی فوتبال درجام جهانی پخش شد. در بخشی از این مراسم همچنین از ترانه " جام جهانی " اثر " احسان خواجه امیری " و فرش جام جهانی ۲۰۱۴ رونمایی شد.

در بخش دیگری از این مراسم از تابلو نقاشی‌خط، کره فرش جام جهانی فوتبال، تابلو قلم زنی، بزرگترین توپ فوتبالی سوزن دوزی شده، توپ ملیله کاری شده و اثر معرق برجسته رونمایی شد.

این مراسم با حضور محمدمهدی مظاهری(مشاور ارشد وزیرفرهنگ و ارشاداسلامی و جمعی از ورزشکاران، هنرمندان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درسالن اجلاس سران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز