خبرگزاری کار ایران

احتمال رونمایی از سایت نمایشگاه دائمی کتاب

کد خبر : ۱۶۲۷۹۰

هم اکنون آدرس الکترونیکیebazar. post. ir فعال است که بازار الکترونیکی شرکت پست است / در هماهنگی با بانک صادرات ۴۴ دستگاه خودپرداز در نمایشگاه کتاب تهران جانمایی شد.

معاون بازاریابی شبکه پست از احتمال نهایی شدن توافقات شرکت پست با ناشران در ایام نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ «محمد احمدی» معاون بازاریابی شبکه پستی از آمادگی شرکت پست برای افتتاح نمایشگاه دایمی کتاب در فضای مجازی خبر داد و گفت: ایده نمایشگاه دایمی کتاب در فضای مجازی هم اکنون در حال اجرا است و امیدوارم هر چه زودتر در توافق با ناشران این سایت را رونمایی کنیم.

وی افزود: با راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در فضای مجازی این امکان فراهم می‌شود تا علاقه‌مندان به کتاب در نقاط مختلف کشور به عناوین کتاب‌های ناشران دسترسی داشته باشند. ایجاد این فضای مجازی کمک خواهد کرد تا نمایشگاه دائمی کتاب وجود داشته باشد و علاقه‌مندان به کتاب جستجوهای هدفمندی در آثار منتشر شده از سوی ناشران داشته باشند. از سوی دیگر نیز این آثار با هزینه کمتر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

احمدی با اشاره به قابلیت‌های ایجاد این نمایشگاه در فضای مجازی عنوان کرد: با این کار قصد داریم در تعامل بیشتر با صنعت نشر یک نمایشگاه دائمی را در بخش‌ بازار الکترونیک داشته باشیم. همچنین شبکه توزیع ما تا نقاط روستایی را تحت پوشش دارد و این امکان را می‌دهد که کتاب‌ها با هزینه‌های مصوب پستی ارسال و به منازل تحویل شود.

معاون بازاریابی شبکه پستی درباره زمان رونمایی از این سایت گفت: هم اکنون آدرس الکترونیکیebazar. post. ir فعال است که بازار الکترونیکی شرکت پست است. توافقات ما با صنعت نشر باید کامل شود و پس از آن این سایت به طور رسمی کار خود را آغاز کند. در تلاش هستیم در جریان برگزاری نمایشگاه کتاب با ناشران به این توافق دست یابیم.

× نمایش تصویری عملکرد کمیته رفاهی در نمایشگاه کتاب

در اقدامی ازسوی کمیته تسهیلات رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار، عملکرد تصویری روزانه این کمیته در ستاد اجرایی به نمایش در می‌آید.

این اقدام به منظور اطلاع رسانی از فعالیت‌ها و اقدامات این کمیته در برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران انجام می‌شود.

همچنین این ابتکار تصویری عملکرد روزانه کمیته رفاهی را برای مراجعان به ستاد معاونت فرهنگی و اجرایی به نمایش می‌گذارد.

× استقرار غرفه‌های پست در نمایشگاه کتاب تهران

محمدحسن ترابی مدیرکل روابط عمومی شرکت پست تهران گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و ارایه خدمات به بازدیدکنندگان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ غرفه پستی در این دوره از نمایشگاه مستقر می‌شود.

وی افزود: همچنین غرفه مستقلی در نمایشگاه خواهیم داشت که به معرفی محصولات و ارایه خدمات به مشتریان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه می پردازد.

ترابی با اشاره به خدمات ویژه شرکت پست در این دوره از نمایشگاه کتاب گفت: دستاوردهای ویژه را برای بازدیدکنندگان تدارک دیده‌ایم که می‌توانند با استفاده از خدمات پستی، بدون حمل بار به موقع محصولات خود را در منازل تحویل بگیرند.

مدیر کل روابط عمومی شرکت پست تهران درباره زمان استقرار غرفه‌های پست در نمایشگاه کتاب تهران گفت: تلاش می‌کنیم ۳ روز قبل از آغاز افتتاح نمایشگاه در مصلی امام خمینی(ره) مستقر شویم.

× جانمایی دستگاه‌های خودپرداز در نمایشگاه کتاب تهران

در هماهنگی با بانک صادرات ۴۴ دستگاه خودپرداز در نمایشگاه کتاب تهران جانمایی شد.

۳۰ دستگاه خودپرداز بانک صادرات در داخل شبستان و دیگر سالن‌های نمایشگاه مستقر شد و ۱۴ دستگاه خودپرداز سیار به منظور تسهیل در ارایه خدمات بانکی به بازدیدکنندگان در محوطه نمایشگاه در مصلی امام خمینی(ره) جانمایی شد.

همچنین ۱۷ شعبه و باجه خدمات بانکی در نمایشگاه کتاب تهران مستقر می‌شود تا در ایام نمایشگاه پاسخگوی مراجعان و بازدید کنندگان از نمایشگاه باشند.

بر اساس توافق انجام شده بانک صادرات ایران، بانک عامل در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز