خبرگزاری کار ایران

بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

کد خبر : ۱۶۲۴۸۶

مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور رئیس جمهور در ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار می‌شود.

حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت.
به گزارش ایلنا مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور رئیس جمهور در ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران روز سه‌شنبه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود. در این مراسم دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ایران، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سید حسن هاشمی استاندار تهران، مدیران کمیته‌های بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و جمعی از مسئولان کشوری، ناشران و اهالی رسانه حضور خواهند داشت.
مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه نهم اردیبهشت ماه در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز