خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مواد آموزشی آموزش و پرورش:

تالیف دو کتاب درسی پایه چهارم / تمام کتاب‌های پایه هشتم جدید‌التالیف‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۰۷

«تولید کتاب‌های گویا نیز در دست بررسی است و پس از اتمام کار کار‌شناسی درباره اینکه کدامیک از دروس در پایه‌های مختلف باید دارای سی دی و بسته‌های آموزشی باشد تصمیم گیری خواهد شد.»

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از چاپ بیش از ۸۰ درصد کتابهای درسی سال تحصیلی ۹۳ - ۹۴ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیداحمد حسینی درباره آخرین وضعیت کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۹۳ گفت: امسال در پایه چهارم تنها دو کتاب «مطالعات اجتماعی» و «ریاضی» جدید التالیف چاپ شده و کتاب «قرآن» نیز بدون تغییر است و سایر کتاب‌ها نیز تغییر چندانی نداشتند.

حسینی درباره وضعیت چاپ کتاب‌ها گفت: تمام کتاب‌ها را تا زمان شروع کلاس‌های ضمن خدمت معلمان برای کتاب‌های جدید التالیف آماده می‌کنیم.

وی افزود: ‌در پایه هشتم تمام کتاب‌ها جدید التالیف است و دانش آموزان پایه دوم متوسطه اول سال تحصیلی ۹۳ را با کتاب‌های جدید آغاز می‌کنند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سایر پایه‌ها تغییرات چندانی در کتاب‌ها نداشتیم گفت: امسال هیچگونه تغییر وسیع در کتاب‌های درسی نداشتیم و با توجه به اینکه شتاب تغییرات کاهش یافته، مشکل خاصی نیز در چاپ و تولید نداریم.

حسینی همچنین گفت: تولید کتاب‌های گویا نیز در دست بررسی است و پس از اتمام کار کار‌شناسی درباره اینکه کدامیک از دروس در پایه‌های مختلف باید دارای سی دی و بسته‌های آموزشی باشد تصمیم گیری خواهد شد اما برای دروس شاخه فنی حرفه‌ای ۶۰ عنوان کتاب به همراه نرم افزار آموزشی تولید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز