خبرگزاری کار ایران

فهرست خدمات تالار محققان کتابخانه ملک به پژوهشگران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۱۱

تالار محققان کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات گوناگون فرهنگی به پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌مند به پژوهش ارایه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان بهره‌گیری از شبکه مجازی به عنوان ابزار پژوهشی اشاره کرد.

پژوهشگران و دوستداران علم و تحقیق، با مراجعه به کتابخانه و موزه ملی ملک، می‌توانند از خدمات گوناگون فرهنگی تالار محققان کتابخانه بهره بگیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، تالار محققان کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات گوناگون فرهنگی به پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌مند به پژوهش ارایه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان بهره‌گیری از شبکه مجازی به عنوان ابزار پژوهشی اشاره کرد.

پژوهشگران و دانشجویان همچنین می‌توانند از خدمات جست‌وجو و دست‌یابی به اطلاعات تخصصی در محیط وب، پایگاه‌های اطلاعاتی و بانک منابع اطلاعاتی الکترونیکی لاتین «نیتو» بهره بگیرند. خدمات جست‌وجو، بازیابی و تهیه پرینت از اطلاعات کتاب‌شناختی منابع در نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال ملک، خدمات مشاهده و درخواست فایل رقومی همه منابع کتابخانه‏ای به جز نشریات(اعم از کتاب‌های خطی، کتاب‌های چاپ سنگی، کتاب‌های چاپ سربی، کتاب‌های چاپی فارسی و عربی و لاتین، نقشه‌ها، اسناد و عکس‌ها)، خدمات مشاوره در جست‌وجو و دست‌یابی به اطلاعات تخصصی پایگاه‌های اطلاعاتی کتابخانه، سایت کتابخانه دیجیتال ملک به شیوه‌های گوناگون و خرید، ‌ فهرست‌نویسی، ‌‌ سازمان‌دهی و ارایه خدمات جست‌وجو، استفاده در تالار و تهیه کپی از منابع دیداری و شنیداری، از دیگر تسهیلاتی است که در تالار محققان کتابخانه و موزه ملی ملک به دانشجویان و پژوهشگران ارایه می‌شود.

علاقه‌مندان به بهره‌گیری از این امکانات و تسهیلات می‌توانند به این موقوفه ۷۷ ساله آستان قدس رضوی به نشانی «میدان امام خمینی، سردرباغ ملی، خیابان ملل متحد، موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک» مراجعه کنند و با ارایه کارت دانشجویی یا کپی آخرین مدرک تحصیلی یا کارت معتبر شناسایی(شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه)، از خدمات جاری این بخش بهره بگیرند. کتابخانه و موزه ملی ملک هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۶:۴۵ به مراجعه‌کنندگان و مخاطبان خدمات می‌رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز