خبرگزاری کار ایران

مهمترین برنامه‌های دفتر چاپ و نشر در سال ۹۳ اعلام شد

کد خبر : ۱۵۲۸۴۵

تبیین جایگاه صنعت چاپ و اهمیت آن در جهان و ایران، اصلاح ساختار اداره کل چاپ و نشر متناسب با جایگاه صنعت چاپ برای برنامه‌ریزی، سازماندهی، هدایت و نظارت بر این صنعت گسترده و فراگیر… ازجمله برنامه‌های دفتر چاپ برای سال آینده است.

ایلنا: دفتر چاپ و نشر به منظور شفاف‌سازی اهداف و برنامه‌های خود در سال ۱۳۹۳، برخی از سرفصل‌های فعالیت‌های خود را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ در این برنامه ۱۰ سرفصل به عنوان اولویت‌های دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است: این سرفصل‌ها عبارتنداز: تبیین جایگاه صنعت چاپ و اهمیت آن در جهان و ایران، اصلاح ساختار اداره کل چاپ و نشر متناسب با جایگاه صنعت چاپ برای برنامه‌ریزی، سازماندهی، هدایت و نظارت بر این صنعت گسترده و فراگیر، اصلاح جایگاه و ساختارسازمانی، ایجاد پرتال جامع و کاربردی چاپ، نشر، بسته‌بندی همراه با اطلاعات صنایع و مشاغل وابسته.

همچنین ایجاد کارگروه‌های تخصصی و استفاده از نظر کارشناسان، نمایندگان صنوف برای تبیین مشکلات و ارایه پیشنهادات، بررسی و بازنگری آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، ضوابط و قوانین و ارایه پیشنهادات، حمایت از آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، حمایت از تولید کنندگان داخلی مواد، قطعات و تجهیزات، حمایت از صادرات محصولات و تجهیزات چاپی، تدوین برنامه و همکاری در به ثمر رسیدن طرح نوسازی و ارتقا کیفی دستگاه‌ها و تجهیزات چاپی از دیگر اولویت‌های دفتر چاپ و نشر در سال ۱۳۹۳ هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز