خبرگزاری کار ایران

رمان آرش سنجابی در راه مجوز

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۹۸

سنجابی: نزدیک به سه ماه است که آخرین رمانم با نام " اتوپیا " توسط نشر روزنه به ارشاد فرستاده شده اما هنوز نتیجه‌ی اداره‌ی کتاب مشخص نشده و مجوز نشر این کتاب نیامده است.

ایلنا: آرش سنجابی که علاوه بر نویسندگی در حوزه ترجمه و فیلمسازی نیز فعالیت دارد، رمان خود را برای انتشار به نشر روزنه سپرده که در حال حاضر منتظر صدور مجوز آن است.

وی درمورد این رمان به خبرنگار ایلنا گفت: فکر می‌کنم نزدیک به سه ماه است که آخرین رمانم با نام " اتوپیا " توسط نشر روزنه به ارشاد فرستاده شده اما هنوز نتیجه‌ی اداره‌ی کتاب مشخص نشده و مجوز نشر این کتاب نیامده است.

سنجابی درمورد " اتوپیا " توضیح داد: من در این رمان نیز مانند کارهای سابقم تاکید ویژه‌ای روی زبان داشتم و در واقع زبان این رمان، ‌ در ادامه‌ی زبانی‌ست که پیشتر نیز از آن در کتاب‌هایم سود برده‌ام.

وی اظهار داشت: این رمان از ۴ فصل تشکیل شده که هر فصل از آن فرم متفاوتی دارد و توسط راوی متفاوتی روایت می‌شود. داستان درمورد تهران امروزٰ مناسبت‌ها و مردم و جوان‌های امروزی است و در مجموعه ۱۵۰ صفحه دارد.

سنجابی در مورد فعالیت‌های اخیر خود گفت: درحال حاضر ترجمه اثر خاصی را در دست انجام ندارم؛ فعلا بیشتر درگیر ساخت فیلم‌های مستند هستم. یک رمان تازه را نیز شروع کرده‌ام که البته خیلی زود است که بخواهم راجع به آن صحبت کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز