خبرگزاری کار ایران

پاسخ روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی به یک خبر:

پرونده‌ای برای ارزان فروشی در سازمان تشکیل نشده است

کد خبر : ۱۴۸۵۱۸

اتهام منتسبه به مدیر مسئول انتشارات فوق الذکر، عدم نصب رخنامه، عدم درج قیمت و برگزاری حراج غیرقانونی بوده است. که مطابق قانون برگزاری هر گونه حراج فروش کمتر از قیمت تمام شده به استناد ماده ۸۴ قانون نظام صنفی مستلزم اخذ مجوز لازم از اتحادیه مربوطه می باشد.

ایلنا: سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به خبری که در آن عنوان شده بود: " یک کتاب‌فروشی به دلیل ارزان‌فروشی جریمه شد "؛ جوابیه‌ای درباره علت جریمه‌ی انتشارات و کتابفروشی تیمورزاده برای این رسانه ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این جوابیه به شرح زیر است:

باسلام؛ احتراماً در خصوص خبر منتشر شده در آن خبرگزاری در مورخ ۱۶/۱۱ / ۱۳۹۲ به نقل از مدیر انتشارات تیمورزاده به اطلاع می‌رساند.

اولاً: ارزان فروشی مطابق قوانین و مقررات سازمان تعزیرات حکومتی تخلف محسوب نشده و در این خصوص پرونده‌ای در سازمان تشکیل نشده است.

ثانیاً: اتهام منتسبه به مدیر مسئول انتشارات فوق الذکر، عدم نصب نرخنامه، عدم درج قیمت و برگزاری حراج غیرقانونی بوده است. که مطابق قانون برگزاری هرگونه حراج فروش کمتر از قیمت تمام شده به استناد ماده ۸۴ قانون نظام صنفی مستلزم اخذ مجوز لازم از اتحادیه مربوطه می‌باشد.

لذا مقتضی است دستور فرمایید مراتب فوق جهت اصلاح خبر و روشن شدن اذهان عمومی در آن خبرگزاری درج گردد.

محمدحسن سرابیان؛ مدیرکل روابط عمومی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز