خبرگزاری کار ایران

نشر بوتیمار با ۵ کتاب داستانی و ۳ مجموعه شعر بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۱۳

نشر بوتیمار در سری تازه‌ی کتاب‌هایش، سه رمان ترجمه‌ای، دو مجموعه داستان و سه مجموعه شعر به چاپ رساند.

ایلنا؛ ‌ نشر بوتیمار در سری تازه‌ی کتاب‌هایش، سه رمان ترجمه‌ای، دو مجموعه داستان و سه مجموعه شعر به چاپ رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تازه‌های نشر بوتیمار عبارتند از:

* آمینادب

رمان آمینادب، نوشته‌ی موریس بلانشو است که به ترجمه‌ی مجتبا پورمحسن در ۲۸۰ صفحه منتشر شده است. بوتیمار این رمان را به عنوان رمانی متفاوت از مرموزترین چهره‌ی معاصر ادبیات جهان به انتشار رسانده.

* پایان دوئل

یکی دیگر از تازه‌های نشر بوتیمار در بخش داستان جهان، رمان " پایان دوئل " نوشته‌ی خوزخه لوییس بورخس است که توسط کارگاه ترجمه شیراز و زیر نظر علی معصومی در ۱۱۰ صفحه به چاپ رسیده.

* عشق بی‌پیرایه

سومین رمان تازه در بخش داستان جهان نشر بوتیمار، رمانی‌ست با عنوان واندا واسیلوسکا؛ برنده‌ی جایزه نایل ۱۹۴۳ که با ترجمه‌ی کریم کشاورز منتشر شده. این رمان ۱۶۰ صفحه دارد و همانند سایر رمان‌های این بخش، تراژ هزارتایی دارد.

* لال از دنیا نری

" لال از دنیا نری " عنوان مجموعه داستانی است که توسط آرمین طهماسبی و علی باطنی تالیف شده و در بخش داستان ایرانی نشر بوتیمار به چاپ رسیده. این مجموعه، ۱۶ داستان کوتاه را شامل می‌شود و ۷۱ صفحه دارد.

* چند حکایت از ملانصرالدین

این عنوان تازه‌ی نشر بوتیمار، درواقع گردآوری داستان‌هایی از جلیلمحمد قلی‌زاده(ملانصر‌الدین) است که توسط کریم کشاورز ترجمه و جمع‌آوری شده. چند حکایت از ملانصرالدین حکایت‌های مشروطه، صندوق پست، تسبیح خان و… را شامل می‌شود.

* تنها دل درخت به حال ما که سوخت

مرتضی محمودی، سروده‌های خود را در شماره‌ی چهل و ششم از دوره دوم شعر معاصر نشر بوتیمار به چاپ رسانده. " تنها دل درخت به حال ما سوخت " ۴۸ صفحه دارد و در مجموعه، دربرگیرنده‌ی ۴۸ شعر کوتاه از این شاعر است.

* در جهانی که آسمان دیر می‌کند

بیست و هشتمین مجموعه شعر از دوره‌ی دوم شعر معاصر نشر بوتیمار، ‌به سروده‌های فرشید جوانبخش با عنوان " در جهانی که آسمان دیر می‌کند " اختصاص پیدا کرده. این مجموعه شعر ۹۵ صفحه دارد و نزدیک به ۵۰ عنوان شعر جوانبخش را در خود دارد.

* از نزدیک‌تر که می‌شوی

" از نزدیک‌تر که می‌شوی " عنوان کتاب شعر و عکسی است که توسط محمدامین بزرگزاده سروده و تنظیم شده است. در این کتاب، ‌همانطور که از عنوان آن پیداست، تصاویری با سروده‌های غالبا کوتاه بزرگزاده همراه شده و می‌توان برای علاقه‌مندان به شعر - عکس جالب توجه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز