خبرگزاری کار ایران

معرفی ۹۲ کتاب برگزیده کودک و نوجوان در یک کتاب به خانواده‌ها

کد خبر : ۱۴۶۴۵۶

کتاب سال لاکپشت پرنده که برای معرفی کتاب‌های برگزیده کودک و نوجوان به خانواد ه‌ها تالیف شده؛ رونمایی می‌شود.

ایلنا: کتاب سال لاکپشت پرنده که برای معرفی کتاب‌های برگزیده کودک و نوجوان به خانواد ه‌ها تالیف شده است، روز یک شنبه ۴ اسفند همزمان با برگزاری مراسم اهدای نشان‌های لاکپشت پرنده، رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در این کتاب ۹۲ کتاب برگزیده برای مخاطبان کودک و نوجوان معرفی شده است. در این کتاب معرفی‌ها علاوه بر شناسنامه کتاب و تصویر روی جلد رنگی از کتاب‌ها، یاداشت کوتاهی به زبان ساده در معرفی کتاب نوشته است.

کتاب سال لاکپشت پرنده برای پدران، مادران، مربیان و مدیران مهدکودک‌ها، معلمان و مدیران مدارس، کتابداران و همهٔ کسانی که با کودکان سر و کار دارند، راهنمای مفیدی است.

این کتاب‌ها معرفی بهترین کتاب‌هایی است که در طول یک سال در فهرست لاکپشت پرنده آمده است.

لاک‌پشت پرنده، فهرستی است از کتاب‌های بر‌تر برای کودکان و نوجوانان ایرانی که هر فصل انتخاب می‌شوند. این کتاب، انتخاب‌های یک سال این فهرست را با زبانی ساده معرفی می‌کند.

فهرست لاک‌پشت پرنده حاصل تلاش گروهی از منتقدان، کار‌شناسان، و نویسندگان کودک و نوجوان است که کتاب‌های منتشر شده در ایران را بررسی می‌کنند.

کتاب‌ها براساس شیوه‌نامه‌ای مکتوب و اصول و معیارهایی روشن به فهرست راه می‌یابند و با توجه به رتبه‌های دریافتی رده‌بندی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز