خبرگزاری کار ایران

فایل صوتی «لاله» نوشته صادق هدایت منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۴۴

" لاله " یکی از داستان‌های صادق هدایت بعداز انتشار صوتی ۹ داستان دیگر، توسط بنیاد صادق هدایت به صورت صوتی ضبط و منتشر شد.

ایلنا: در ادامه‌ی ضبط و انتشار صوتی داستان‌های زنده‌یاد صادق هدایت، داستان " لاله " این نویسنده‌ نیز در قالب فایل صوتی تهیه و منتشر شد.

رییس بنیاد صادق هدایت ضمن اعلام این خبر به ایلنا گفت: " لاله " دهمین داستان صادق هدایت است که توسط بنیاد صادق هدایت تولید و برای استفاده‌ی علاقه‌مندان و نابینایان منتشر شده است.

جهانگیر هدایت افزود: این داستان با صدای امین موسی‌وندمنتشرشده و پیانوی ابتدای داستان، ساخته صادق تسبیحی و موسیقی پایانی اثر از ساخته‌های حسین علیزاده است.

وی همچنین از کمک‌های امیرحسین ضمیری در آپلود فایل و انتشار آن در فضای مجازی تقدیر کرد.

" لاله " داستان خداداد؛ پیرمرد شصت ساله‌ای است؛ یک شب زمستانی دختربچه ای در آلونکش را می‌زند و خداداد بدون اینکه او را بشناسد، مسوولیت بزرگ کردنش را می‌پذیردو…

پیش از این داستان‌هایی همچون " زنده‌به‌گور "، " داش آکل "، " سگ ولگرد "، " صورتک‌ها " " گرداب "، " طلب آمرزش " و… نیز به صورت صوتی از سوی بنیاد صادق هدایت منتشر شده بود.

لینک های فایل
http: / / www. mediafire. com / listen / ۷s۸i۶dn۱۲b۶yw۵o / Lale. mp۳
http: / / www. ۴shared. com / mp۳/۷pNSmftrba / Lale. html

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز