خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط‌عمومی بنیاد ادبیات داستانی در گفت‌وگو با ایلنا:

بنیاد هنوز پلمپ است / همکاران پیگیر امور اداری فک پلمپ هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۳۲

در اختیار گذاشتن مکانی ثابت برای بنیاد ادبیات داستانی خواسته‌ی ماست، زیرا همواره گفته‌ایم که ساختمان اجاره‌ای به درد بنیاد نمی‌خورد.

ایلنا: در ادامه‌ی فک پلمپ ساختمان بنیاد و ادبیات داستانی واقع در خیابان استاد نجات‌الهی، قرار بود امروز(شنبه ۵ بهمن‌ماه) این پلمپ برداشته شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده. هرچند مسوولان این بنیاد امیدوارند تا پایان وقت اداری شهرداری فک پلمپ را انجام دهد.

فرزانه فخریان، مسوول روابط عمومی بنیاد ابدیات داستانی به خبرنگار ایلنا گفت: قرار بود فک پلمپ امروز صورت بگیرد و در حال حاضر نیز همکاران ما در شهرداری مشغول پیگیری امور اداری کار هستند و امیدواریم این امر تا پایان وقت اداری امروز میسر شود.

وی ضمن بیان این مطلب که در صورت فک پلمپ، اطلاع‌رسانی برنامه‌ی عصر تجربه که قرار بود یکشنبه(فردا) برگزار شود، انجام خواهد گرفت، در تشریح مشکل به وجود آمده توضیح داد: همانطور که می‌دانید سه طبقه از یک ساختمان چهار طبقه توسط بنیاد ادبیات داستانی اجاره شده اما طبقه‌ی سوم که یک واحد ۶۰ متری‌ست، مسکونی است.

فخریان افزود: فعالیت فرهنگی در ساختمان‌های مسکونی منافاتی با قانون ندارد، البته به شرطی که کسی متعارض نشود. مساله ما هم این بود که با اعتراض ساکنان طبقه‌ی چهارم روبرو شدیم ولی بعد از پلمپ، قرار شد با برقراری توافقات لازم این مساله حل شود.

وی با اشاره به این مساله که بعد از انتقال بنیاد به ساختمان جدید، همواره مدیرعامل سابق پیگیر در اختیار گرفتن مکانی ثابت برای بنیاد ادبیات داستانی از وزارت ارشاد بوده، اظهار داشت: این خواسته‌ی ماست زیرا همواره گفته‌ایم که ساختمان اجاره‌ای به درد بنیاد نمی‌خورد.

مدیر روابط عمومی بنیاد اضافه کرد: امیدواریم بعد از فک پلمپ، مسوولان امر راهکار مناسبی را در این راستا اتخاذ کنند و محیط مناسبی در اختیار بنیاد قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز