خبرگزاری کار ایران

اول بهمن؛ زمان ثبت نام ناشران در نمایشگاه کتاب تهران

کد خبر : ۱۳۵۸۲۹

با مصوبه شورای برنامه ریزی نمایشگاه کتاب؛ اول بهمن ماه؛ زمان ثبت نام ناشران در بیست هفتمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد.

ایلنا: با نهایی شدن و تصویب آیین‌نامه ضوابط و مقررات حضور ناشران داخلی، اول بهمن ماه سال جاری زمان ثبت نام ناشران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام شد.

به گزارش ایلنا، بنا بر مصوبه شورای برنامه ریزی نمالیشگاه کتاب تهران، اول تا دهم بهمن ماه سال جاری ناشران حائز شرایط ثبت نام(با توجه به آیین نامه اعلام شده) فرصت خواهند داشت برای حضور در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اقدام کنند.

با توجه به مصوبه شورا مقرر شد امور ثبت­نام و مدیریت بخش‌های مختلف نمایشگاه به تشکل‌های صنفی و انجمن‌های فرهنگی نشر واگذار شود.

از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز شورا برنامه ریزی نمایشگاه کتاب تهران می‌توان به متراژ اختصاص داده شده به هر ناشر، مبلغ و نحوه پرداخت اجاره غرفه، تعرفه قیمت‌ها اشاره کرد.

همچنین بنابر مصوبه شورای برنامه ریزی محل ثبت نام‌ها و فرم‌های ثبت نام و ضوابط و مقررات حضور ناشران داخلی برای شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۲۷ دی ماه از طریق سایت نمایشگاه، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و خبرگزاری کتاب، مشخص و قابل دسترس خواهد بود.

بیست وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز