خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس خبر داد:

نمایشگاه کتاب شیراز به‌علت بارش برف تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۴۷

اکنون جاده‌های اطراف شهر شیراز به دلیل بارش برف شدید مسدود شده‌اند، بنابراین مجبور شدیم از(۱۸ دیماه) چهارمین روز از نمایشگاه کتاب شیراز را تعطیل کنیم.

ایلنا: بارش سنگین برف و قطع برق و بروز مشکلات تردد، موجب تعطیلی نمایشگاه کتاب شیراز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بارش برف که از روز گذشته در شیراز آغاز شده، مسیرهای دسترسی به نمایشگاه شیراز را در منطقه شمال‌غرب این شهر را با اختلال روبرو کرده و با توجه به قطع برق در منطقه شهرک گلستان، موجب تعطیلی نمایشگاه کتاب شده است.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس نیز با تائید خبر تعطیلی نمایشگاه کتاب شیراز، گفت: اکنون جاده‌های اطراف شهر شیراز به دلیل بارش برف شدید مسدود شده‌اند، بنابراین مجبور شدیم از(۱۸ دی‌ماه) چهارمین روز از نمایشگاه کتاب شیراز را تعطیل کنیم.

احمدرضا نداف افزود: شهرک گلستان که نمایشگاه کتاب در آن برپا شده در منطقه‌ای برفگیر و سرد قرار دارد و با توجه به حجم بارش، امکان دسترسی به آن بسیار دشوار است.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس گفت: روز گذشته شدت بارش برف در این منطقه به اندازه‌ای بود که تا ساعت ۲۱مشغول امدادرسانی به بازدیدکنندگان دوازدهمین نمایشگاه بودیم.

وی خاطرنشان کرد: طی دو روز گذشته و علی رغم بارش برف و سردی هوا، ۱۴۰ میلیون تومان کتاب به مراجعان فروخته شده است.

نداف با بیان این‌که اگر وضعیت جوی شیراز بهتر شود، استقبال هم مطلوب خواهد شد، افزود: احتمال تمدید زمان برپایی نمایشگاه کتاب وجود دارد و در این صورت اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز