خبرگزاری کار ایران

فایل صوتی «طلب آمرزش» نوشته صادق هدایت منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۸۲

" طلب آمرزش " یکی از داستان‌های طنز صادق هدایت است که بارها در مجموعه داستان " سه قطره خون " به چاپ رسیده. این داستان اخیرا در قالب صوتی منتشر شده است.

ایلنا: در ادامه‌ی ضبط و انتشار صوتی داستان‌های زنده‌یاد صادق هدایت، داستان " طلب آمرزش " این نویسنده‌ نیز در قالب فایل صوتی تهیه و منتشر شد.

رییس بنیاد صادق هدایت ضمن اعلام این خبر به ایلنا گفت: " طلب آمرزش " هشتمین داستان صادق هدایت است که توسط بنیاد صادق هدایت تولید و برای استفاده‌ی علاقه‌مندان و نابینایان منتشر شده است.

جهانگیر هدایت افزود: این داستان با صدای مطهره مراد بیگی منتشرشده و پیانوی ابتدای داستان، ساخته صادق تسبیحی و موسیقی پایانی اثر از John Garbarek است.

وی همچنین از کمک‌های امیرحسین ضمیری در آپلود فایل و انتشار آن در فضای مجازی تقدیر کرد.

" طلب آمرزش " یکی از داستان‌های طنز صادق هدایت است که بارها در مجموعه داستان " سه قطره خون " به چاپ رسیده. در بخش ابتدایی این داستان آمده است: " باد سوزانی که می‌وزید، خاک و شن داغ را مخلوط می‌کرد و به صورت مسافران می‌پاشید. آفتاب می‌سوزاند و می‌گداخت. آهنگ یکنواخت زنگهای آهنین و برنجی شنیده می‌شد که گام‌های شتران با آنها مرتب شده بود. گردن شترها لنگر برمی‌داشت، از پوزه‌ی اخم‌آلود و لوچه‌ی آویزان آنها پیدا بود که از سرنوشت خودشان ناراضی هستند. "

قابل ذکر است پیش از این داستان‌هایی همچون " زنده‌به‌گور "، " داش آکل "، " سگ ولگرد "، " صورتک‌ها " " گرداب " و… نیز به صورت صوتی از سوی بنیاد صادق هدایت منتشر شده بود.

لینک های فایل
http: / / www. mediafire. com / listen / c۶fw۲r۶۹mp۸wzx۶ / Talab + e + Amorzesh. mp۳
http: / / www. ۴shared. com / mp۳ / xgI - F۷g۵ / Talab _ e _ Amorzesh. html

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز