خبرگزاری کار ایران

صالحی از باغ کتاب بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۲

سیدعباس صالحی به منظور آشنایی با بخش‌های مختلف پروژه باغ کتاب و پتانسیل‌های این مکان فرهنگی از باغ کتاب بازدید کرد.

ایلنا: سیدعباس صالحی(معاون امور فرهنگی ارشاد) همراه جمعی از مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز(۲۵ آذرماه) از باغ کتاب دیدن کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار، محمود رضا برازش(مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر)، محمد اللهیاری(دبیر برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب)، محمدرضا اشعری(مدیر پروژه باغ کتاب) و نادر قدیانی(رییس اتحادیه ناشران)، صالحی را همراهی ‌کردند.

این دیدار به منظور آشنایی با بخش‌های مختلف پروژه باغ کتاب و پتانسیل‌های این مکان فرهنگی از سوی معاونت امور فرهنگی انجام شد.

باغ کتاب تهران با وسعت ۱۱۰ هزار متر مربع در تپه‌های عباس‌آباد تهران واقع شده‌است. ۶۵ هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می‌دهد. فضای داخلی باغ کتاب تهران شامل ۱۶ سالن نمایشگاهی هر یک به مساحت دو هزار متر مربع، در دو طبقه بنا شده است. قرار است باغ کتاب تهران پس از تکمیل، به عنوان یک نمایشگاه کتاب دایمی در چهارفصل سال به نمایش و ارایه کتاب بپردازد.

راه‌اندازی کلینیک کتاب‌درمانی، مونوریل و تراموا، فروشگاه مجازی واحد برای فروشگاه‌های کتاب و آموزش نگه‌داری کتاب از برنامه‌های این باغ کتاب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز