خبرگزاری کار ایران

مجموعه شعر هما بهروزی‌نکو به بازار آمد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۴

" چشم‌هایم " قطعات کوتاه و عاشقانه‌ای از سروده‌های هما بهروزی‌نکو را شامل می‌شود که وی شخصا آن را به عنوان ناشر - مولف منتشر کرده است.

ایلنا: " چشم‌هایم " عنوان مجموعه‌شعر تازه‌ی هما بهروزی‌نکو‌ است که به تازگی منتشر شده و به بازار آمده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ این مجموعه، قطعات کوتاه و عاشقانه‌ای از سروده‌های بهروزی را شامل می‌شود که وی شخصا آن را به عنوان ناشر - مولف منتشر کرده است.

بهروزی‌نکو، فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی‌ست و پیش از این نیز دو مجموعه شعر تحت عناوین " غزل‌گریه‌های شبانه " و " دلنوشته‌های دلنشین " را به انتشار رسانده.

وی درمورد تجربیاتش در حوزه‌ی شعر و مجموعه‌ی آخرش به خبرنگار ایلنا گفت: مجموعه اشعار من همگی جنبه ای عارفانه و عاشقانه داشته است که به دنبال رد پایی از او می گردد.

این شاعر ادامه داد: درواقع یک اتفاق ناگوار شخصی انگیزه شده برای سرودن؛ سرودن شعرهایی که در مجموعه " شعر چشم‌هایم " جمع آوری و منتشر شد.

او همچنین رمان " سال‌های بی تو " را که بر اساس زندگی واقعی نوشته است را نیز در دست چاپ دارد. بهروزی درمورد این رمان و سایر داستان‌هایش می گوید: من داستان‌های کوتاه زیادی به چاپ رسانده‌ام اما فکر می کنم رمانی که بر اساس یک داستان واقعی باشد، بسیار جذاب تر خواهد بود.

وی افزود: رمان " سال‌های بی تو " مراحل آخر خود را طی می کند و در دست چاپ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز