خبرگزاری کار ایران

مدیران ارشاد و صنعت چاپ دیدار کردند

کد خبر : ۱۱۸۷۴۵

حمایت‌های حوزه‌های آموزشی، نظیر برگزاری دوره پرینت پروموشن در داخل کشور، حقوقی مانند تدوین راهکارهایی برای تعیین تعرفه‌های مواد اولیه، ملزومات و تجهیزات صنعت چاپ و استفاده از ظرفیت‌های معاونت امور فرهنگی به‌عنوان متولی اصلی صنعت چاپ کشور در نشست مدیران ارشاد و چاپخانه‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

ایلنا: اعضای هیات مدیره اتحادیه و شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران در دیدار با معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت و لزوم حمایت‌های مادی، معنوی و حقوقی از تشکل‌های صنفی تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، این دیدار که روز گذشته(۱۴ آبانماه) با حضور احمد علمشاهی(مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی نیکوسخن(رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران)، احمدرضا اعتمادمظاهری(مدیرعامل تعاونی چاپخانه‌داران) و اعضای هیات مدیره اتحادیه و تعاونی در دفتر معاونت امور فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای این نشست نیکوسخن، مظاهری و پورمند به ارایه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های اتحادیه و تعاونی در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه در حوزه‌های آموزش، پژوهش، برنامه‌های صنفی، اجرای آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه پرداختند.

همچنین در این جلسه حمایت‌های حوزه‌های آموزشی، نظیر برگزاری دوره پرینت پروموشن در داخل کشور، حقوقی مانند تدوین راهکارهایی برای تعیین تعرفه‌های مواد اولیه، ملزومات و تجهیزات صنعت چاپ و استفاده از ظرفیت‌های معاونت امور فرهنگی به‌عنوان متولی اصلی صنعت چاپ کشور در حوزه درخواست‌ها و نیازمندی‌های فعالان صنفی صنعت چاپ کشور مطرح شد.

در بخش دیگری از این نشست، مدیرکل دفتر امور چاپ، ضمن تایید نکته‌های مطرح‌شده در جلسه، به ارایه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در دفتر امور چاپ در سال‌های اخیر پرداخت و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه و پیشرفت صنعت چاپ در کشور دانست.

صالحی که میزبانی جلسه را برعهده داشت، به عنوان آخرین نفر به بیان دیدگاه‌های خود درباره توسعه صنعت چاپ پرداخت، وی این صنعت را دارای ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فراوانی در توسعه تولید ناخالص ملی، افزایش توان صادراتی کشور و ارزآوری اعلام کرد و گفت: از همه توان معاونت امور فرهنگی و دفتر امور چاپ برای خدمات‌رسانی بهینه به صنعت چاپ و تامین مطالبات هیات مدیره اتحادیه و تعاونی چاپخانه‌داران تهران استفاده خواهیم کرد.

در پایان این نشست، رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از صالحی و علمشاهی دعوت کرد تا ضمن بازدید از محل تعاونی و اتحادیه، دیداری با فعالان شاخص و برگزیده صنعت چاپ تهران داشته باشند که این موضوع نیز مورد استقبال معاونت امور فرهنگی و مدیرکل دفتر امور چاپ قرار گرفت و مقرر شد این دیدار، در اسرع وقت انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز