خبرگزاری کار ایران

«نقد تاریخ نگاری انقلاب اسلامی» کتاب چهارم ورق خورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۹

مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛ کتاب «نقد تاریخ نگاری انقلاب اسلامی» شامل شش مقاله داخلی و خارجی را منتشر کرد.

ایلنا: جریان‌سازی در عرصهٔ آثار تاریخی از جمله مسائلی است که اگر با نقدی منسجم و متکی به منابع عینی و ملموس تاریخی روبه رو شود، به احتمال بسیار زیادی از انحراف ذهنی خواننده جلوگیری خواهد کرد. برخی از مورخان داخلی و خارجی در بازگویی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران نظراتی داده‌اند که با واقعیت‌ها و مسائل این واقعهٔ عظیم هم خوانی چندانی ندارند و نیازمند بررسی و نقد علمی می‌باشند.
به گزارش ایلنا، پیش از این کتاب اول، دوم، سوم و پنجم نقد تاریخ نگاری انقلاب اسلامی ازسوی نشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است. در کتاب تازه این نشار؛ شش کتاب از نویسندگان داخلی و خارجی دربارهٔ ابعاد مختلف انقلاب اسلامی به نام‌های دوانقلاب ایران، سرو‌ها در باد، اقتصاد سیاسی ایران از مشروطیت تا پایان سلسله پهلوی، ریشه‌های انقلاب ایران، ایستاده بر آرمان و کتاب فرار فروهر بررسی و نقد شده است.
کتاب چهارم نقد تاریخ نگاری انقلاب اسلامی به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی در شمارگان ۲۰۰۰نسخه و ۱۶۴ صفحه و به قیمت ۵۱.۰۰۰ریال در مهرماه سال جاری روانه بازار نشر گردیده است.

در این مجموعه شش کتاب از نویسندگان داخلی و خارجی دربارهٔ ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ایران بررسی و نقد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز