خبرگزاری کار ایران

گتسبی بزرگ در سرای داستان نقد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۲۲

نشست «عصر اقتباس» با موضوع نقد و بررسی اقتباس سینمایی «گتسبی بزرگ» ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۱۶ مهر در سرای داستان برگزار می‌شود.

ایلنا: اقتباس سینمایی «گتسبی بزرگ» ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۱۶ مهر در سرای داستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، مجید آقایی، محمدجواد جزینی و مزدا مرادعباسی در این نشست به بررسی ساخته «بازلورمان» از اثر «اف اسکات فیتز جرالد» می‌پردازند که ساعت ۱۴در سرای داستان به نمایش درمی‌آید.

داستان «گتسبی بزرگ» درباره فردی از اهالی غرب میانه آمریکاست که برای ادامه زندگی به ساحل شرقی آمریکا آمده است وی در همسایگی مردی زندگی جدید خود را در غرب آغاز می‌کند. مرد بسیار ثروتمند است و بخاطر مهمانی‌های باشکوهی که در خانه اربابی‌اش، که در آن روز‌ها کمی از مد افتاده‌تر است برگزار می‌کند شهره خاص و عام است.

در مورد ثروت هنگفت او و اینکه این ثروت چگونه بدست آمده است شایعات زیادی بر سرزبان هاست و هیچکس چیزی از گذشته وی نمی‌داند.

«سرای داستان» بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان در خیابان استادنجات‌الهی(ویلا)، کوچه نوید، بن‌بست چهارم، پلاک یک واقع شده است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نشست‌های عصر اقتباس می‌توانند با شماره ۸۸۹۰۲۸۱۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز