خبرگزاری کار ایران

رونمایی از فوتوکلیپ‌های معرفی آثار شاخص کتابخانه ملک

کد خبر : ۱۰۵۰۳۵

همزمان با برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام در موقوفه آستان قدس رضوی، ۸ فوتوکلیپ معرفی آثار شاخص کتابخانه و موزه ملی ملک در فضای مجازی، رونمایی می‌شود.

ایلنا: مجموعه ۸ فوتوکلیپ دربرگیرنده معرفی آثار شاخص کتابخانه و موزه ملی ملک، همزمان با برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام، در وب‌سایت این موقوفه آستان قدس رضوی بارگزاری شده و در آستانه دید علاقه‌منداو و دوستداران قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، «علی صداقت‌بین» مسوول فناوری اطلاعات کتابخانه و موزه ملی ملک درباره چگونگی ساخت این فوتوکلیپ‌ها گفت: ساخت این ۸ فوتوکلیپ از جمله اقدامات در مسیر گسترش حضور کتابخانه و موزه ملی ملک در فضای مجازی است که به علاقه‌مندان آثار فرهنگی تاریخی امکان می‌دهد در فضای وب به تماشای آثار برجسته و شاخص گنجینه وقفی حاج حسین آقا ملک بنشینند.

وی افزود: موضوع این فوتوکلیپ‌ها، سکه‌های ولایت‌عهدی امام رضا علیه‌السلام، تومار موقوفات آستان قدس رضوی، عقدنامه امیرکبیر، قرآن بایسنقری، قرآن ارسنجانی، تابلوی میدان مشق، نگاره خورشید خانم و نگاره شکار و شکارگاه است که با همین نام‌ها در بخش فیلم‌خانه وب‌سایت موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک قرار گرفته است.

به گفته مسوول فناوری اطلاعات موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، مریم حصارکی و سالار رفیعیان سازنده این فوتوکلیپ‌ها هستند.

صداقت‌بین یادآور شد: علاقه‌مندان برای دیدن فوتوکلیپ‌های یادشده می‌توانند به نشانی اینترنتی «malekmuseum. org / video / fa» مراجعه یا روی بنر «فیلم‌خانه» در وب‌سایت موسسه کتابخانه و موزه به نشانی www. malekmuseum. org کلیک کنند.

آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام از جمله آیین‌های وقف‌نامه‌ای به سفارش مرحوم حاج حسین آقا ملک واقف و بنیان‌گذار این موقوفه متعلق به آستان قدس رضوی، در روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ خورشیدی از ساعت ۱۷ در کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان و دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی - اسلامی می‌توانند در این آیین شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز