خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دو مدیر هنری برای درگذشت بهرام ریحانی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۸۶

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با انتشار پیام های جداگانه درگذشت هنرمند جوان پانتومیم کشور را تسلیت گفتند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت بهرام ریحانی، هنرمند جوان تئاتر را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام علی مرادخانی آمده است: از دست دادن هنرمند جوان تئاتر، بهرام ریحانی، برای خانواده و دوستدارانش زخمی جانکاه است که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و صبوری کردن در برابر چنین ضایعه‌ای بس دشوار است. اما باید از خود بهرام بیاموزیم. زمانی که در پشت صحنه نمایش «بی‌لالا» با او گفت‌و‌گو می‌کردم، اگرچه سخت بیمار بود، اما روحیه‌ای ستودنی داشت و با شوق و ذوق از تئاتر می‌گفت و امید در چشمان دردکشیده‌اش می‌درخشید. باید همچون خود او باشیم که تا روزهای آخر با امید و انگیزه برای هنری که دوست داشت تلاش کرد و به حرمت زندگی خم به ابرو نیاورد.

درگذشت زودهنگام شادروان بهرام ریحانی را به خانواده محترمش و همه هنرمندان به ویژه اهالی تئاتر تسلیت می‌گویم و برای بازماندگانش آرزوی شکیبایی دارم.

بهرام ریحانی، بازیگر جوان تئاتر، که از یک سال پیش با سرطان مبارزه می‌کرد، امروز سه‌شنبه پنجم اسفندماه در بیمارستان فیروزگر تهران درگذشت.

پیام درگذشت مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری

همچنین رحمت امینی؛ مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری؛ با صدور پیامی، درگذشت بهرام ریحانی؛ بازیگر جوان تئاتر را تسلیت گفت.

امینی در پیام خود آورده است: بهرام ریحانی؛ بازیگر نجیب و توانمند تئاتر کشور؛ نیز بعد از مدت‌ها تحمل رنج بیماری، به سوی خالق خود، پر کشید و ما را از تماشای هنرنمایی‌هایش محروم کرد.

بهرام ریحانی که در طول سال‌های فعالیتش در حیطه‌ی پانتومیم تجربیات متفاوتی همچون اجرای پانتومیم بر قله دماوند، اجرای طولانی‌ترین پانتومیم جهان و نمایش‌هایی با محوریت کودکان، بیماران، زنان و… را به نام خود ثبت کرد در تلاش بود تا با غلبه بر بیماری سرطان، این موفقیت را نیز به نام خود ثبت کند اما متاسفانه تقدیر، با او همراه نبود. "

وی همچنین مرقوم داشته: " ریحانی با وجود بیماری هیچگاه دست از تلاش برنداشت و امیدوارانه برای فردایی بی‌درد فعالیت می‌کرد. عشق به تئاتر، امید به زندگی و تلاش برای ثبت لحظات ماندگار را باید از جمله خصیصه‌های این هنرمند جوان کشور دانست که متاسفانه خیلی زود از میان ما رفت ولی یادش برای همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند.

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری این ضایع تاسف‌بار را به خانواده‌ی معظم ایشان همچنین خانواده بزرگ تئاتر کشور تسلیت گفته و برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندیم. یادش گرامی باد. "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز