خبرگزاری کار ایران

هنرمندان آستین بالا بزنند؛

بهرام ریحانی پس از تشنج به بیمارستان منتقل شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۱۱

با وجود کم‌توجهی مدیران دولتی و هزینه‌های بالای درمان اینطور به نظر می‌رسد که مانعی بر سر راه ادامه درمان باشد که همت مردم و هنرمندان را می‌طلبد.

بهرام ریحانی، هنرمند پانتومیم کشور، عصر روز گذشته دوشنبه(۲۷ بهمن ماه) به علت تشنج بار دیگر راهی بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام ریحانی که از اسفندماه سال ۹۲ با بیماری سرطان مبارزه می‌کند؛ این روزها با مشکلات ادیده ناشی از شیمی درمانی و تزریق دارو مواجه است.

این هنرمند جوان و بااستعداد تئاتر کشور طی این مدت با استقامتی مثال زدنی در برابر بیماری ایستادگی کرده اما شب گذشته بر اثر حمله‌ای ناگهانی با آمبولانس به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شده است.

یاسرخاسب، کارگردان تئاتر که ریحانی را همراهی کرده است، با اعلام این خبر گفت: بهرام ریحانی قرار بود امروز سه‌شنبه در بیمارستان بستری شود تا تزریق دارو را آغاز کند اما شب گذشته به دلیل تشنج خیلی سریع با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

او ادامه داد: تزریق دارو به ریحانی باید هر چه سریعتر آغاز شود که منتظریم ببینیم نظر پزشکان چیست.

باوجود کم توجهی مدیران دولتی و هزینه‌های بالای درمان اینطور به نظر می‌رسد که مانعی بر سر راه باشد که همت مردم و هنرمندان را می‌طلبد. شاید بد نباشد این بار هنرمندان تئاتری که آثار خود را روی صحنه‌های نمایشی به اجرا گذاشته‌اند برای حمایت از همکار جوان خود آستین بالا بزنند.

هما روستا؛ هنرمند تئاتر و سینما؛ چندی قبل در بیمارستان فیرزوگر به دیدار ریحانی رفت که براساس اخبار منتشر شده و گفته‌های ریحانی خوشحالی و دلگرمی این بازیگر پانتومیم را در پی داشت.

این دیدار پس از برگزاری برنامه نمایش‌نامه‌خوانی خیریه به نفع هنرمندان مبتلا به سرطان اتفاق افتاد که طی آن نمایش‌نامه «آنا کارنینا» به کارگردانی هما روستا با استقبال چشم‌گیر تماشاگران اجرا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز