خبرگزاری کار ایران

توضیح گروه نمایش «رادیکال ۱۴» درباره یک سوءتفاهم‌

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۶۴

ما همانطور که خانه خود را دوست می‌داریم به آن انتقاد هم داریم، ما از شرف، آبرو و حیثیت خود دفاع کرده و می‌کنیم.

گروه نمایش «رادیکال ۱۴» به سرپرستی سیدمحمد مساوات در رابطه با برداشت‌های نادرست صورت گرفته از اظهاراتش در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، متنی توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اظهارات کارگردان جوان نمایش «خانه واده» پس از دریافت جایزه کارگردانی بخش بین‌الملل سی و سومین جشنواره تئاتر فجر و گلایه از اتهام‌های مطرح شده؛ توسط بعضی اعضای یک سامانه فروش بلیت با برداشت‌های متفاوتی همراه بود که به گفته سیدمحمد مساوات این برداشت‌ها درباره ماهیت این سامانه فروش بلیت صحیح نبوده و به همین دلیل در این زمینه توضیحاتی در اختیار خبرگزاری کار ایران قرار داد.

در این متن خطاب به کاربران و اعضای این سامانه فروش بلیت می‌خوانیم: سایت تیوال همانقدر که به شما تعلق دارد و شمایان در قبالش احساس مسئولیت می‌کنید برای ما نیز چنین است و صد البته که به کرات درباره‌اش گفته‌ایم. ما بر این باوریم که تماشاگر ولی‌نعمت تئاتر است و تیوال خانه تماشاگر. اما اینکه هر اتفاقی که در تیوال می‌افتد بری از اشتباه و زشتی و پلشتی است حرفی گزاف است چراکه تیوال هم مانند هر جامعه‌ای ناهنجاری‌های خود را دارد. گروه ما ثابت کرد که نظر تماشاگرش را بر چشم می‌نهد و به اقتضای تحلیل و تفسیر خود حتی آن نظر را به کار می‌بندد. ما امروز خوشحال‌ایم که در تیوال عزیز دوستان بسیار و قابل اتکایی داریم. اما آنچه که طعم خوش این دوستی را به تلخی می‌گراید حاشیه سازی‌ها، تهمت‌ها، توهین‌ها و یارکشی‌های داعش‌وار است که سایه سار اسم‌های جعلی گاهی دوستی از خانه می‌برد و تخم نفاق و کینه می‌کارد. ما همانطور که خانه خود را دوست می‌داریم به آن انتقاد هم داریم، ما از شرف، آبرو و حیثیت خود دفاع کرده و می‌کنیم. به تعبیر نازنینی در همین سایت تیوال " تهمت و افترا، یک نفر در چند نفر یا چند نفر در یک نفر " و این افراد هر چند اقلیت لطمه‌ای بزرگ و جراحتی عمیق به روح گفتگو، ایمان، عشق و تئاتر وارد می‌کنند که ما و شما خوبان را فاصله افتد. اما روی صحبت کارگردان نمایش ما در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر به آدم‌های تهمت زن تیوال بود و نه فرهیختگان تیوال. حتی نوشتن بیانیه رسمی به جای پاسخ‌ به آن نیز به پیشنهاد یکی از بهترین و با ارزش‌ترین دوستان نادیده تیوالی ارائه می‌شود.

چگونه پاک از جهانی بروم که پاک نیست
(بهرام بیضایی)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز