خبرگزاری کار ایران

دو خبر از تئاتر؛

کارگردان فیلم «آدم برفی» زنگ افتتاح نمایش می‌نوازد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۸۲

اجرای نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی سه شنبه - ۱۴ بهمن‌ماه - هم زمان با افتتاح سالن تئاتر «باران» آغاز می‌شود.

افتتاح نمایش «سیستم گرون هلم» توسط داوود میرباقری در تماشاخانه باران و اعلام تعداد تماشاگران نمایش «باگانه» در سالن مشایخی دو خبر دریافتی امروز شنبه - ۱۱ بهمن ماه - هنرهای نمایشی پایتخت هستند.

به گزارش ایلنا، نمایش «سیستم گرون هلم» به دست داوود میرباقری هم‌زمان با آغاز کار سالن تئاتر باران، سه‌شنبه ۱۴ بهمن ماه، افتتاح می‌شود.

نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی با حضور داوود میرباقری، کارگردان سینما و تلویزیون، سه شنبه ۱۴ بهمن‌ماه اجراهای عمومی خود را هم زمان با افتتاح سالن تئاتر باران آغاز می‌کند.

این اثر، نوشته جوردى گالچران است که ترجمه آن را علیرضا کوشک جلالی بر عهده داشته است. «سیستم گرون هلم» بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده و بسیار دقیق مشکلات زمان را به تصویر می‌کشد و سیستم درنده خو و ضد انسانی بازار کار و به نوعی هم جامعه بشری را کالبد شکافی می‌کند.

الهام پاوه‌نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی بازیگران این نمایش‌ هستند. همچنین ایمان یزدی مدیر تولید، ‌‌ رها شیرازی دستیار کارگردان وبرنامه ریز، امیر قالیچی تئا‌ترباز‌ها روابط عمومی، مهرانگیز قهرمانی مشاور رسانه‌ای و امیر خدامی عکاس دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند.

نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۱۴ بهمن‌ تا پایان اسفند ماه سال جاری ساعت ۲۰ در تئا‌تر باران واقع در خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی، پلاک ۲۹۲ به صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند برای یپش فروش و رزرو بلیت این نمایش با شماره ۰۹۳۲۹۵۰۴۸۲۰ تماس بگیرند.

«باگانه» میزبان ۴۰۰ تماشاگر شد

با وجود اینکه اجرای نمایش «باگانه» هنوز به اتمام نرسیده است، طبق اعلام مسئولان سالن، این نمایش پرمخاطب ترین نمایش تماشاخانه استاد مشایخی شده است.

نمایش «باگانه» نوشته مجتبی رفیعی و کارگردانی حامد ادوایی که از ۲۸ دی ماه اجرای خود را آغاز کرده است، علی رغم تداخل زمانی با جشنواره بین المللی تئاترفجر در ۱۲ اجرایی که به صحنه برده میزبان بیش از ۴۰۰ تماشاگر بوده است.

در این نمایش که تنها تا چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن استاد مشایخی به صحنه می رود محمد شهباز تهرانی، محمد اصغری، سهیل عبدی، امین دماوندی، عماد محمدی، پونه نجفی و مهشید ناصری به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش نیز می توان به هدایت هاشمی مشاور کارگردان، مونا رهنما دستیار و برنامه ر یز، سمن قناد طراحی و اجرای گریم، علی سینا رضانیا طراحی افکت و موسیقی، علی سینا رضانیا، فریماه فرهنگی و هادی حدادی نوازندگان اشاره کرد.

در خلاصه داستان نمایش «باگانه» آمده است: مواظب خودتون باشید چون اگه خودتون بره بی خود میشید. همچنین «باگانه» به نوعی به نقد شیوه های سنتی بازیگری ایرانی می پردازد و با تلفیق نسل سنتی بازیگری و سبک مدرن در طول نمایش سعی در تغییر شیوه های بازیگری مرسوم دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز