خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفتمین روز جشنواره تئاتر فجر

کد خبر : ۲۴۶۴۳۳

هفت نمایش خیابانی هم در هفتمین روز جشنواره اجرا می‌شوند. در محوطه برج میلاد نیز نمایش «شوپه» نوشته و کار طیبه مقدم ساعت ۱۷اجرا می‌شود.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درهفتمین روز برگزاری، پذیرای ۱۸ گروه نمایشی در بخش صحنه‌ای، خیابانی و رادیویی می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش «باغ آلبالو» به نویسندگی آنتوان چخوف، دراماتورژی محمد چرمشیر و کارگردانی آتیلا پسیانی، از جمله آثاری است که سه شنبه هفتم بهمن روی صحنه می‌روند.

این نمایش با بازی آتیلا پسیانی، رامین ناصر‌نصیر، خسرو پسیانی، نگار عابدی، بهاره رهنما، سحر دولتشاهی و روح‌الله حقگوی لسان، نوید جهان زاده، مهدی صدر، فاطمه نقوی، ستاره پسیانی و سرو‌ناز نانگلی در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «خانم‌ها، آقایان ما با سرعت زیاد در حرکت هستیم» نوشته و کار ابوالقاسم یزدانی، دیگر نمایش تماشاخانه ایرانشهر است که ساعت‌های ۱۷ و ۱۹:۳۰ در تالار استاد ناظرزاده کرمانی اجرا می‌شود.

فریندخت زاهدی با اثری از یون فوسه با نام «رویای پاییزی»، کاری مشترک از ایران و نروژ در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ مهمان تالار حافظ می‌شود.

نمایش «الیور تویست» نوشته و کار اصغر خلیلی در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

خیرالله تقیانی پور، نمایش «بوقلمون» را در تالار چهارسو در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ به صحنه می‌برد.

تئاتر باران، میزبان نمایشی از روسیه می‌شود؛ «فراموشی» نوشته داریوش ربیعی و کار اسکندر اسکایف در ساعت ۱۶ به اجرا در می‌آید.

تماشاخانه سنگلج ساعت ۱۹ میزبان نمایش «بوی خوش سیمرغ» نوشته و کار علی‌نقی رزاقی از شیراز خواهد شد.

نمایش «در سوگ کاظم اشتری» نوشته سپیده خسروجاه و کار احسان بیات‌فر از تهران در تالار هنر در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ به صحنه می‌رود.

نمایش «ترانه‌های تلخ تارا» نوشته فریدون ولایی و کار علی فتوحی از تبریز در تالار استاد انتظامی، ساعت‌های ۱۷ و ۱۹:۳۰ اجرا می‌شود.

تماشاخانه مهر نیز پذیرای نمایش «امیرکبیر» نوشته و کار محمدرضا شاه مردی در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ می‌شود.

نمایش رادیویی «حکایت غریب یک خیاط»، نوشته پیمان غریب پناه و کار مهدی نمینی مقدم، ساعت ۱۸:۳۰ در تالار استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه نقطهبه اجرا در‌می‌آید.

هفت نمایش خیابانی هم در هفتمین روز جشنواره اجرا می‌شوند؛ «نی نی اخاذه و مداد رنگی» نوشته کاوه مهدوی و کار مریم خاکسار از تهران ساعت ۱۶، «نگرانم» به نویسندگی و کارگردانی احمد صمیمی از تهران ساعت ۱۶:۳۰، «تلخند» نوشته و کار مجید قدیمی از رزن ساعت ۱۷، «عروس باران» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجد سلیمان ساعت ۱۸ در محوطه تئاتر شهر به اجرا در می‌آیند.

همچنین نمایش «آگهی فروش، استخدام» نوشته پروانه علی ضامنی و کار مسعود مهرابی از تهران، ساعت ۱۶ و «هیلانه» نوشته و کار علی عمرانی از ورامین ساعت ۱۶:۳۰در باغ هنر(خانه هنرمندان ایران) اجرا می‌شوند.

در محوطه برج میلاد نیز نمایش «شوپه» نوشته و کار طیبه مقدم ساعت ۱۷اجرا می‌شود.

بخش کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای سی‌و‌سومین جشنواره تئاتر فجر هم روز سه شنبه پی گرفته می‌شود. کارگاه دکور بنیاد رودکی، از ساعت ۱۱ تا ۱۶ میزبان کارگاه آموزشی بازیگری و کارگردانی خلاق با حضور علی‌رضا کوشک جلالی خواهد شد و کلادیو آنجلینی از ایتالیا در سالن کوچک محراب، کارگاه آموزشی از تست تا تصویر را از ساعت ۱۳ تا ۱۷ برگزار می‌کند.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از یکم تا ۱۲ بهمن ۹۳ برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز