خبرگزاری کار ایران

جدول اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئا‌تر فجر منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۳۲۶

جدول اجراهای صحنه‌ای در بخش‌های تازه‌های تئا‌تر ایران، نسل نو، مرور تئا‌تر ایران در سال ۹۳، میهمان، بین‌الملل و برگزیدگان تئا‌تر مناطق و نمایش‌های خیابانی در محوطه مجموعه تئا‌تر شهر، خانه هنرمندان و محوطه برج میلاد منتشر شد.

جدول اجرای نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر منتشر شد. نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره سی‌و‌سوم در ۱۰ سالن شهر تهران اجرا می‌شوند.

به گزارش ایلنا؛ اجراهای صحنه‌ای در بخش‌های تازه‌های تئا‌تر ایران، نسل نو، مرور تئا‌تر ایران در سال ۹۳، میهمان، بین‌الملل و برگزیدگان تئا‌تر مناطق انجام می‌شوند.

این نمایش‌ها در سالن‌های تالار اصلی و چهارسو مجموعه تئا‌تر شهر، تماشاخانه سنگلج، تالار هنر، تالار حافظ، تالارهای استاد ناظرزاده‌کرمانی و استاد سمندریانِ مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، تماشاخانه مهر حوزه هنری و تماشاخانه باران به صحنه می‌روند.

نمایش‌های خیابانی سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر نیز در سه نقطه مختلف شهر تهران اجرا می‌شوند.

در بخش نمایش‌های خیابانی این دوره از جشنواره، ۱۲ اثر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و دیگر آثار در بخش مهمان اجرا می‌شوند.

نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر، در محوطه مجموعه تئا‌تر شهر، باغ هنر(خانه هنرمندان ایران) و محوطه برج میلاد اجرا می‌شوند.

احتمال تغییر و جابجایی در جدول اجرا‌ی نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر وجود دارد.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری اردشیر صالح‌پور از یکم تا ۱۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز