خبرگزاری کار ایران

تمدید سه نمایش روی صحنه در تماشاخانه ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۶۲

اجرای نمایش‌های «کالون و قیام کاستلیون»، «دو دلقک و نصفی» و «خا نه وا ده» در تماشاخانه ایرانشهر تمدید شد.

اجرای نمایش‌های «کالون و قیام کاستلیون»، «دو دلقک و نصفی» و «خانه وا ده» تمدید شد.

به گزارش ایلنا، اجرای نمایش‌های «کالون و قیام کاستلیون» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی آرش دادگر، «دو دلقک و نصفی» به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی و «خا نه وا ده» نوشته و کاری از سید محمد مساوات تمدید شدند.

نمایش «کالون و قیام کاستلیون» نوشته حمیدرضا نعیمی و کارگردانی آرش دادگر، یک برداشت آزاد از رمان «وجدان بیدار» اشتفان تسوایک است که اعتراضی به تفسیرهای دگماتیستیک و رادیکال کلیسای قرون وسطی از دین است. این نمایش تا ۲۶ دی ماه، هرشب، ساعت ۱۸، در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد بود.

نمایش دیگر سالن سمندریان، «خانه وا ده» نوشته و کاری از سید محمد مساوات، هر شب ساعت ۲۰:۱۵ تا ۲۶ دی ماه روی تماشاخانه صحنه می رود.

در سالن استاد ناظرزاده کرمانی نیز نمایش «دو دلقک و نصفی» به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی تا ۲۴ دی ماه تمدید شد و هر شب ساعت ۲۰ میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی می باشد.

علاقه‌مندان به این نمایش ها می‌توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir یا تماس با شماره تلفنهای ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ نسبت به خرید و یا رزرو بلیت آن اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز