خبرگزاری کار ایران

کوروش سلیمانی در گفتگو با ایلنا:

توقف پخش برنامه‌های تحلیلی ابتذال را گسترش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۶۸

مسائل بوجود آمده برای برنامه «مجله تئاتر» هیچ ارتباطی با همکار هنرمند ما ندارد چون در این صورت برنامه‌های زنده دیگر مانند «هفت» و «نود» باید خیلی زودتر تعطیل می‌شدند.

هنرمند تئاتر و تلویزیون کشور توقف و کاهش پخش برنامه‌های تخصصی فرهنگ و هنر مانند «مجله تئاتر» را موجب گسترش هنر مبتذل دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کوروش سلیمانی درباره توقف پخش زنده برنامه «مجله تئاتر» گفت: به‌رغم تمام انتقادهایی که به برنامه داشتم و معتقد بودم با فضای کلی تئاتر کشور سلیقه‌ای برخورد می‌کند اما پخش «مجله تئاتر» به طور کل اتفاق مبارکی بود و به اطلاعات جامعه کمک می‌کرد.

این هنرمند با تاکید بر اینکه ادامه پخش «مجله تئاتر» به‌ شکل زنده برای فضای فرهنگی جامعه لازم است؛ خاطرنشان کرد: به ویژه این روزها که شاهد کاهش برنامه‌‌های بامحتوای عمیق فرهنگی – هنری در سیما هستیم. چنین اتفاقی یک زنگ خطر است و اگر نتوانیم به مخاطبان آگاهی و اطلاعات درست برسانیم هنر مبتذل شکل می‌گیرد.

بازیگر نمایش «مدریک» تصریح کرد: مردم در همین نقد و تحلیل‌ها با هنر موثر و کاربردی آشنا می‌شوند و تفاوت خوب و بد را بهتر می‌شناسند. خدا را شکر که طبق آنچه اعلام شده قرار نیست برنامه تعطیل شود و درنهایت بحثپخش زنده یا تولیدی در میان است.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که چرا صحبت‌ یک شخصیت حقیقی باید موجب توقف پخش زنده شود و خانواده تئاتر را تحت تاثیر قرار دهد؛ گفت: به نظرم مسائل بوجود آمده هیچ ارتباطی با همکار هنرمند ما ندارد چون در این صورت برنامه‌های زنده دیگر مانند «هفت» و «نود» باید خیلی زودتر تعطیل می‌شدند.

این هنرمند افزود: به هر حال بعضی موارد در پخش زنده اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. نمی‌توانیم همه امور را صفر و صد ببینیم و باید امکان اظهار نظر افراد را فراهم کنیم.

سلیمانی در انتها بیان کرد: بعید می‌دانم دوستان در شبکه چهارم اعتقادی جز این داشته باشند. فکر می‌کنم همانطور که دوستان شبکه عنوان کردند تغییراتی در راه است اما پخش برنامه متوقف نخواهد شد؛ امیدوارم اینگونه باشد.

پخش زنده برنامه تخصصی «مجله تئاتر» پس از حضور حمیدرضا نعیمی و حمیدرضا آذرنگ در این برنامه بلافاصله متوقف شد و شنیده‌ها از پافشاری مسئولان شبکه چهارم سیما به تغییر تهیه کننده برنامه و تولیدی شدن آن حکایت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز