خبرگزاری کار ایران

نشست‌های پژوهشی مونولوگ همزمان با فستیوال «مونولیو»

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۲۰

فستیوال «مونولیو» نخستین فستیوال مونولوگ بخش خصوصی است که توسط گروه تئاتر «لیو» به سرپرستی محمدحسن معجونی برگزار می‌شود.

گروه تئاتر «لیو» هم زمان با برگزاری فستیوال «مونولیو» در خانه‌ هنرمندان ایران اقدام به برپایی سلسله نشست های آموزشی و پژوهشی شامل سخنرانی، داستانخوانی با محوریت مونولوگ و نمایش فیلمهای مونولوگ کرده است.

به گزارش ایلنا، این نشست‌ها با حضور کارشناسان و اساتید تئاتر از جمله احسان نوروزی، علیرضا ایرانمهر، محمد رضایی راد و کامران سپهران برگزار می‌شوند.

در این رویداد آموزشی، ورودی جلسات داستان خوانی، پنج هزار تومان و جلسه‌های پژوهشی مونولوگ به بهای دو هزار تومان پیش‌بینی شده و همچنین جلسه‌های پخش فیلم جشنواره نیز رایگان است.

هم زمان با برگزاری این سلسله نشست‌ها، یک دوره کارگاه آموزشی مونولوگ نویسی با حضور علی اکبر علیزاد، کارگردان معاصر، نیز برگزار می‌شود.

زمان برگزاری این کارگاه از روز جمعه پنج دی‌ماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ خواهد بود و این کلاس تا روز دوشنبه ۸ دی‌ماه ادامه خواهد داشت که شهریه‌ی آن ۵۰ هزار تومان است.

این دوره آموزشی در سالن امیر ابراهیمی خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند برای ثبت نام با شماره‌ ۰۹۳۷۵۲۴۱۶۳۸ تماس بگیرند.

در پایان این دوره، سه مونولوگ برگزیده در فستیوال «مونولیو» سال آینده روی صحنه بروند.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست‌های آموزشی می‌توانند برای اطلاع از جدول برنامه‌ها به آدرس اینترنتی Leevnews. com مراجعه کنند.

فستیوال «مونولیو» نخستین فستیوال مونولوگ بخش خصوصی است که توسط گروه تئاتر «لیو» به سرپرستی محمدحسن معجونی برگزار می‌شود و امسال پنجمین دوره خود را با همکاری خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

این فستیوال از سال ۸۹ هر سال میزبان بسیاری از هنرمندان تئاتر کشور بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز