خبرگزاری کار ایران

برای حضور در جشنواره بین‌المللی صوفیا؛

گروه اجرایی نمایش «قصر» راهی بلغارستان شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۵۵

نمایش «قصر» به نویسندگی و کارگردانی آرمین جوان، تندیس بهتری کارگردانی و طراحی صحنه از هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران را در کارنامه دارد.

عوامل اجرایی نمایش " قصر " به کارگردانی آرمین جوان - ۱۵ آذر ماه - برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر صوفیا، عازم کشور بلغارستان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش که کاری از گروه تئاتر " مساعد " با نویسندگی و کارگردانی آرمین جوان در نخستین تجربه بین‌المللی راهی کشور بلغارستان شد.

الهه بخشی، عطیه ترابی، جعفر کرمانی، مهدی کرمانی و محمدرضا علی اکبری ایفای نقش در این نمایش را برعهده دارند.

همچنین سمانه زندی نژاد به عنوان مشاور کارگردان، فرهاد قدسی(مدیر فنی)، آرمین جوان(طراح صحنه و لباس)، جعفر کرمانی(طراح گرافیک)، حسین ایرجی(مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز)، علی کرسی زر - شایان عطایی - محمود باجولوند(مدیران صحنه)، محسن کرمانی(عکاس) و زهرا شایان فر(مسئول روابط عمومی) آرمین جوان را در این تجربه همراهی می‌کنند.

نمایش «قصر» دریافت تندیس بهترین کارگردانی و طراحی صحنه از هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران و دریافت تقدیر در سه بخش بازیگری مرد، بازیگری زن و نمایشنامه نویسی از هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران را در کارنامه دارد.

این نمایش تیر ماه سال ۹۳ و در جریان طرح حمایت از گروه‌های تئاتر جوان در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای عموم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز